Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front office Specialist
ČECHOVÁ & PARTNERS s. r. o.
Miesto práce
Staromestská, Bratislava
Staromestská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ bonusy na polročnej báze
1 100 EUR/mesiac+ bonusy na polročnej báze
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Budete členkou/členom administratívneho tímu vedeného office manažérom. Vašou prácou bude asistencia kolegom pri administratívnych prácach súvisiacich s činnosťou advokátskej kancelárie. Osobná, telefonická a emailová komunikácia s klientom v slovenskom a anglickom jazyku, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentmi - tlač, scan, kopírovanie dokumentov, formátovanie dokumentov, ich zakladanie do spisov, evidencia pošty, starostlivosť o klientov a návštevy kancelárie. Súčinnosť pri všetkých marketingových a administratívnych aktivitách firmy, spolupráca s inými asistentkami v rámci tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Servisný deň 1x mesačne, Multisport karta za zvýhodnených podmienok. Príjemné pracovné prostredie v centre mesta, tímová spolupráca, možnosť podieľať sa na významných zahraničných projektoch.
Informácie o výberovom konaní
Váš motivačný list v anglickom jazyku a štruktúrovaný životopis v slovenskom a anglickom jazyku pošlite emailom na adresu: [email protected]
Neváhajte spomenúť svoje úspechy, či už akademické alebo pracovné, očakávania, či dôvody, prečo by ste ku nám zapadli.
Neváhajte spomenúť svoje úspechy, či už akademické alebo pracovné, očakávania, či dôvody, prečo by ste ku nám zapadli.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
všeobecné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme znalosť anglického jazyka slovom a písmom, technické zručnosti, reprezentatívne vystupovanie, schopnosť pracovať na viacerých zadaniach a určovať priority. Hľadáme tímového hráča/tímovú hráčku so zmyslom pre detaily.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária ČECHOVÁ & PARTNERS s.r.o. je jednou z popredných advokátskych kancelárií na Slovensku s rozsiahlymi medzinárodnými skúsenosťami. Kancelária je členom Lex Mundi - najväčšej siete združujúcej najvýznamnejšie národné právne kancelárie z celého sveta a World Services Group – globálnej organizácie poskytovateľov služieb v privátnom sektore. Právnici kancelárie sú členmi International Bar Association, AIJA a iných profesijných asociácií. Kancelária a právnici v nej pôsobiaci dosahujú pravidelne najvyššie rankingy od Legal 500, IFLR 1000, Chambers Europe a iných.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4321452
Dátum zverejnenia: 5.5.2022
2022-05-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: ČECHOVÁ & PARTNERS s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac