Retail Consultant
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiackonečná suma však závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 1 700 EUR/mesiackonečná suma však závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť súčasťou najväčšieho tímu retail konzultantov na Slovensku? Chceš sa učiť od najlepších na trhu a stať sa jedným z nich? Hľadáš odvetie, kde budeš rásť celú svoju kariéru, staneš sa vyhľadávaným profesionálom a výsledky Tvojej práce uvidia všetci návštevníci nákupných centier?
Na naše oddelenie Retail Agency hľadáme kolegu, ktorého úlohou bude prenájom priestorov známym značkám v nákupných centrách, konzultovanie zmien a nastavovanie mixu nájomcov v nich, komunikácia s vlastníkmi, developermi a zástupcami svetových aj lokálnych značiek.
Na tejto pozícii budeš mať priestor budovať vzťahy s celým trhom, získaš komplexný prehľad o komerčných realitách a naučíme Ťa skutočne vyjednávať na úrovni B2B.
Hľadáme dynamickú a aktívnu osobu, ktorá má ťah na bránku, a zároveň jej to páli pri prepájaní súvislostí. Osobu, ktorá bude mať nadšenie pre komerčné nehnuteľnosti, obchodnícky inštinkt a chuť neustále sa rozvíjať v odbore!
Úlohy, na ktorých budeš participovať zahŕňajú:
Na naše oddelenie Retail Agency hľadáme kolegu, ktorého úlohou bude prenájom priestorov známym značkám v nákupných centrách, konzultovanie zmien a nastavovanie mixu nájomcov v nich, komunikácia s vlastníkmi, developermi a zástupcami svetových aj lokálnych značiek.
Na tejto pozícii budeš mať priestor budovať vzťahy s celým trhom, získaš komplexný prehľad o komerčných realitách a naučíme Ťa skutočne vyjednávať na úrovni B2B.
Hľadáme dynamickú a aktívnu osobu, ktorá má ťah na bránku, a zároveň jej to páli pri prepájaní súvislostí. Osobu, ktorá bude mať nadšenie pre komerčné nehnuteľnosti, obchodnícky inštinkt a chuť neustále sa rozvíjať v odbore!
Úlohy, na ktorých budeš participovať zahŕňajú:
- Budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov s klientmi
- Identifikácia potrieb nájomníkov a nájomcov
- Sprostredkovanie relevantných informácií ohľadom možností nájmov, súčasných podmienok na trhu a hodnôt nehnuteľností
- Sprevádzanie klientov na obhliadkach nehnuteľností
- Konzultovanie nájomných podmienok a cien nájmov u predmetných nehnuteľností
- Spracovanie dát ohľadom dopytovaných nehnuteľností, ako sú prieskumy nájomcov, hromadné reporty
- Príprava „Requests for Proposals (RFP)“ a zhodnotenie reakcií na RFP. Analýza dát a príprava realitných reportov na bežné dopytové nájmy, nájomcov na trhu, dáta z minulosti a porovnania trhu
- Príprava ponúk, podmienok a dodatkov k nájomným zmluvám
- Udržovanie znalostí o súčasnom realitnom trhu, hodnôt nehnuteľností a legislatívy, ktorá by mohla ovplyvniť realitný trh
- Účasť na odborných konferenciách, klientskych podujatiach
- Aktualizácia informácií v databázach spoločnosti (CRM)
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Podpora seniornejších kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti v oblasti konzultačného predaja nie su nevyhnutné, dôležitý je drive a chuť učiť sa
- Dobré komunikačné zručnosti
- Silná orientácia na výsledky a schopnosť plniť stanovené ciele
- Reprezentatívne vystupovanie a profesionálne vyjadrovanie
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni: C1
- Excel na pokročilej úrovni: reportovanie, práca s databázami
- Vodičský preukaz B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4882857
Dátum zverejnenia: 8.1.2025
2025-01-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Key account manager Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac