Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Coordinator
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiackonečná suma však závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 1 350 EUR/mesiackonečná suma však závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamického tímu v UNIQ office hľadáme novú posilu. Medzi úlohy na tejto pozícii patrí:
- Zodpovednosť za komplexnú administratívnu pre manažéra a ostatných členov tímu
- Organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
- Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia, zhotovovanie zápisov z porád, sledovanie evidencie úloh a ich plnenia, zabezpečovanie dodržiavania stanovených termínov
- Administratívna podpora pri spracovaní a archivácií zmlúv
- Organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia dodávateľských faktúr, spracovanie vyúčtovania pracovných ciest
- Komunikácia s obchodnými partnermi, klientmi a nájomcami
- Vydávanie a distribúcia vstupných kariet pre nájomcov
- Administrácia krátkodobého prenájmu parkovacích miest
Zamestnanecké výhody, benefity
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Profesionálne a príjemné vystupovanie
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť budovať vzťahy, kontakty a siete
- Proaktívny prístup k úlohám
- Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
- Silný tímový hráč
- Anglický jazyk – B2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4826133
Dátum zverejnenia: 9.5.2024
2024-05-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac