Lease Administration Internship

Miesto práce
Interpolis Office Center, Partizánska cesta, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Prichádzame s pilotným projektom stáže pre študentov piateho ročníka ekonomického zamerania so začiatkom v septembri 2024.

Lease Admin Internship v praxi znamená, že sa zoznámiš s nevšednou agendou spracovania nájomných zmlúv. Dozvieš sa čo všetko môže byť predmetom nájmu v komerčných nehnuteľnostiach a budeš dohliadať na to, aby nájomcovia dodržiavali svoje finančné povinnosti.

Medzi Tvoje povinnosti bude patriť:
  • Zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
  • Evidencia faktúr a párovanie platieb
  • Práca v aplikácii špeciálne vyvinutej pre správu komerčných nehnuteľností (IREMS)
  • Príprava podkladov pre poloautomatickú fakturáciu pravidelných zmluvných poplatkov ako je nájomné či vlastná spotreba energií
  • Vedenie podporných evidencií jednotlivých zmluvných podmienok
  • Administratívne činnosti súvisiace so spravovanou nehnuteľnosťou (písanie listov, archivácia dokumentov)

Okrem Tvojej odbornej agendy máme prichystaný pestrý zážitkový a vzdelávací program:
  • Mentoring
  • Návšteva našich nehnuteľností
  • Komunikačné zručnosti a spolupráca v tíme
  • Práca na projekte
  • Kurz MS Excel
  • Kurzy time mažmentu a odolnosti voči stresu
  • Prezentačné zručnosti
  • Práca v systémoch

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť byť súčasťou prvého ročníka programu
  • Flexibilný pracovný čas 20 h/týždenne, ktorý si vieš prispôsobiť škole,
  • Dlhodobá práca až do ukončenia 2. stupňa vysokoškolského štúdia
  • Pracovný pomer na dobu neurčitú po skončení štúdia pri obojstrannej spokojnosti,
  • Rozvojový program „Rocket Skills“ určený pre rozvoj kľúčových zručností, ktoré môžu naštartovať tvoju kariéru raketovým smerom
  • Možnosť pracovať pre lídra v oblasti komerčných nehnuteľností
  • Možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevyhnutným predpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
  • Základy ekonómie resp. účtovníctva
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
  • Logické myslenie a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Hana Tatranská
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 4819941  Dátum zverejnenia: 30.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.