Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Lease Administration Internship
Miesto práce
Interpolis Office Center, Partizánska cesta, Banská Bystrica
Interpolis Office Center, Partizánska cesta, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Prichádzame s pilotným projektom stáže pre študentov piateho ročníka ekonomického zamerania so začiatkom v septembri 2024.
Lease Admin Internship v praxi znamená, že sa zoznámiš s nevšednou agendou spracovania nájomných zmlúv. Dozvieš sa čo všetko môže byť predmetom nájmu v komerčných nehnuteľnostiach a budeš dohliadať na to, aby nájomcovia dodržiavali svoje finančné povinnosti.
Medzi Tvoje povinnosti bude patriť:
Okrem Tvojej odbornej agendy máme prichystaný pestrý zážitkový a vzdelávací program:
Lease Admin Internship v praxi znamená, že sa zoznámiš s nevšednou agendou spracovania nájomných zmlúv. Dozvieš sa čo všetko môže byť predmetom nájmu v komerčných nehnuteľnostiach a budeš dohliadať na to, aby nájomcovia dodržiavali svoje finančné povinnosti.
Medzi Tvoje povinnosti bude patriť:
- Zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
- Evidencia faktúr a párovanie platieb
- Práca v aplikácii špeciálne vyvinutej pre správu komerčných nehnuteľností (IREMS)
- Príprava podkladov pre poloautomatickú fakturáciu pravidelných zmluvných poplatkov ako je nájomné či vlastná spotreba energií
- Vedenie podporných evidencií jednotlivých zmluvných podmienok
- Administratívne činnosti súvisiace so spravovanou nehnuteľnosťou (písanie listov, archivácia dokumentov)
Okrem Tvojej odbornej agendy máme prichystaný pestrý zážitkový a vzdelávací program:
- Mentoring
- Návšteva našich nehnuteľností
- Komunikačné zručnosti a spolupráca v tíme
- Práca na projekte
- Kurz MS Excel
- Kurzy time mažmentu a odolnosti voči stresu
- Prezentačné zručnosti
- Práca v systémoch
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť byť súčasťou prvého ročníka programu
- Flexibilný pracovný čas 20 h/týždenne, ktorý si vieš prispôsobiť škole,
- Dlhodobá práca až do ukončenia 2. stupňa vysokoškolského štúdia
- Pracovný pomer na dobu neurčitú po skončení štúdia pri obojstrannej spokojnosti,
- Rozvojový program „Rocket Skills“ určený pre rozvoj kľúčových zručností, ktoré môžu naštartovať tvoju kariéru raketovým smerom
- Možnosť pracovať pre lídra v oblasti komerčných nehnuteľností
- Možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevyhnutným predpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
- Základy ekonómie resp. účtovníctva
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
- Logické myslenie a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4819941
Dátum zverejnenia: 30.4.2024
2024-04-30
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Finančný analytik, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.