HR Admin & Payroll Specialist
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 1 400 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme nového kolegu, ktorý má rád poriadok, systém a prehľad v súboroch a tabuľkách. Medzi hlavné zodpovednosti bude patriť najmä práca s citlivými údajmi, ktorá si vyžaduje pozornosť k detailom a diskrétnosť. Okrem každodenných úloh spolupracujeme aj na zaujímavých projektoch v medzinárodných tímoch, ktoré si vyžadujú komunikáciu v anglickom jazyku.
Ak máš za sebou prvé skúsenosti z oblasti personalistiky a hľadáš novú výzvu, daj nám o sebe vedieť!
Tvoja pracovná náplň:
Ak máš za sebou prvé skúsenosti z oblasti personalistiky a hľadáš novú výzvu, daj nám o sebe vedieť!
Tvoja pracovná náplň:
- Príprava podkladov pre mzdy a hlavná kontaktná osoba v oblasti mzdovej agendy pre nášho payroll poskytovateľa, ale aj pre zamestnancov
- Zodpovednosť za administráciu personálnych zložiek, vrátane prípravy, evidencie a aktualizácie pracovno-právnych dokumentov
- Správa dochádzkového systému
- Administrácia internej databázy – vedenie osobných údajov zamestnancov, mesačná aktualizácia dát, príprava reportov
- Administrácia ďalších interných systémov pre zamestnancov
- Správa zamestnaneckých benefitov
- Koordinácia dodávateľov pre oblasti GDPR, BOZP/OPP, Health & Safety
- Poskytovanie konzultácií zamestnancom i manažérom v oblastiach personalistiky a miezd
- Spolupodieľanie sa na ďalších lokálnych i globálnych aktivitách a projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personálny manažment, psychológia, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 1+ ročná prax v oblasti personalistiky a spracovania miezd
- Spoľahlivosť a diskrétnosť pri práci s citlivými údajmi
- Precíznosť pri práci s číslami a databázami
- Logické a silne analytické myslenie, chápanie súvislostí
- Dobrý time management pri dodržiavaní termínov
- Znalosť zákonníka práce
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- Pokročilé skúsenosti s prácou v MS Excel
- Dynamická osoba
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4809746
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR generalist, Personalista Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac