Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Associate Lease Administrator
Miesto práce
Myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 1 400 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho rozrastajúceho sa tímu správy nehnuteľností hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu s výbornými skúsenosťami s Excelom.
Pozíciu máme nazvanú Associate Lease Administrator, čo v praxi znamená, že táto osoba po preštudovaní nájomných zmlúv dohliada na plnenie zmluvných podmienok z nej vyplývajúcich.
Medzi povinnosti Associate Lease Administrátora patrí najmä:
Pozíciu máme nazvanú Associate Lease Administrator, čo v praxi znamená, že táto osoba po preštudovaní nájomných zmlúv dohliada na plnenie zmluvných podmienok z nej vyplývajúcich.
Medzi povinnosti Associate Lease Administrátora patrí najmä:
- Zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv (vedenie a aktualizácia platných nájomných zmlúv, dodatkov a nájomcov)
- Príprava podkladov pre fakturáciu, evidencia a archivácia nájomných zmlúv a dodatkov, zabezpečenie úhrad faktúr
- Príprava podkladov pre každoročnú indexáciu nájomného a iných poplatkov vyplývajúcich z nájomných zmlúv
- Vypracovanie výnosového rozpočtu nehnuteľnosti na základe spracovaných nájomných podmienok z nájomných zmlúv
- Evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie manažéra nehnuteľnosti o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránenie týchto porušení
- Pravidelný reporting managerovi nehnuteľnosti
- Pravidelná elektronická a poštová korešpondencia s nájomcami
- Evidencia databázy zmluvných výšok zábezpek, sledovanie uhradených depozitov a platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie manažéra nehnuteľnosti
- Administratívne činnosti súvisiace so spravovanou nehnuteľnosťou
Zamestnanecké výhody, benefity
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevyhnutným predpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
- Základy ekonómie resp. účtovníctva
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaný pri práci
- Logické myslenie a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4680346
Dátum zverejnenia: 22.4.2024
2024-04-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Finančný analytik, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac