Property Accountant
CBRE s.r.o.
Miesto práce
Interpolis Office Center, Partizánska cesta, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Interpolis Office Center, Partizánska cesta, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 950 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 950 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví Ťa účtovať a Excel máš v malíčku? Možno hľadáme práve Teba. Náš skvelý finančný tím v Banskej Bystrici sa neustále rozrastá – pribúdajú nám klienti a kolegovia sa posúvajú na seniornejšie pozície. Z toho dôvodu sa rozhliadame po ďalšej šikovnej posile, ktorá by tento tím doplnila. Pokiaľ nemáš ešte dlhoročné skúsenosti s účtovaním, nevadí, radi Ti dáme priestor sa učiť – no dobrý základ a chuť učiť sa je nevyhnutnosťou.
Čo Ťa na tejto pozícii čaká?
• Zodpovednosť za kontrolu a zaúčtovanie prijatých faktúr, fakturačných podkladov
• Zodpovednosť za periodickú fakturáciu všetkým nájomcom, fakturácia nájomného, prevádzkových poplatkov, spotrebovaných energií a to na základe nájomných zmlúv
• Zodpovednosť za spracovanie a kontrolu bankových výpisov a ich zaúčtovanie
• Príprava úhrady platieb
• Participácia na mesačných, štvrťročných a ročných uzávierkach
• Samostatná príprava podkladov k DPH
• Spolupráca s inými oddeleniami v rámci spoločnosti
• Plnenie iných úloh podľa zadania nadriadeného
Čo Ťa na tejto pozícii čaká?
• Zodpovednosť za kontrolu a zaúčtovanie prijatých faktúr, fakturačných podkladov
• Zodpovednosť za periodickú fakturáciu všetkým nájomcom, fakturácia nájomného, prevádzkových poplatkov, spotrebovaných energií a to na základe nájomných zmlúv
• Zodpovednosť za spracovanie a kontrolu bankových výpisov a ich zaúčtovanie
• Príprava úhrady platieb
• Participácia na mesačných, štvrťročných a ročných uzávierkach
• Samostatná príprava podkladov k DPH
• Spolupráca s inými oddeleniami v rámci spoločnosti
• Plnenie iných úloh podľa zadania nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
• Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
• Masáže na pracovisku
• Sabbatical leave a dovolenka extra
• Flexibilná pracovná doba a home office
• Bonus pri narodení dieťaťa
• Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
• Finančný bonus za odporučenie kandidátov
• Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
• Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
• Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
• Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
• Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
• Masáže na pracovisku
• Sabbatical leave a dovolenka extra
• Flexibilná pracovná doba a home office
• Bonus pri narodení dieťaťa
• Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
• Finančný bonus za odporučenie kandidátov
• Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
• Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
• Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
• Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Min. ročná prax na pozícii účtovníka
VŠ vzdelanie ekonomického smeru
Logické a silné analytické myslenie, chápanie súvislostí
Precíznosť a sústredenosť v práci s číselnými údajmi
Samostatnosť, zodpovednosť, lojálnosť a flexibilita
Pokročilé skúsenosti s prácou v MS Excel
Min. ročná prax na pozícii účtovníka
VŠ vzdelanie ekonomického smeru
Logické a silné analytické myslenie, chápanie súvislostí
Precíznosť a sústredenosť v práci s číselnými údajmi
Samostatnosť, zodpovednosť, lojálnosť a flexibilita
Pokročilé skúsenosti s prácou v MS Excel
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CBRE je najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorá taktiež vytvára moderné kancelárske priestory podľa najnovších „workplace“ trendov a každý rok prináša inšpirácie nielen zo sveta, ale aj zo slovenských kancelárií v rámci jedinečného projektu OFFICE ROKA - officeroka.sk. Spoločnosť na Slovensku zamestnáva viac ako 300 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici a spravuje 45 komerčných a kancelárskych budov.
CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.
CBRE ponúka širokú škálu integrovaných služieb vrátane transakcií a projektového manažmentu; správy nehnuteľností; investičného manažmentu; posudzovania a ohodnocovania; lízingu nehnuteľností; strategického poradenstva; predaja nehnuteľností; financovania a služieb rozvoja.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4503115
Dátum zverejnenia: 17.1.2023
2023-01-17
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Ekonóm, Finančný analytik, Mzdový účtovník, Účtovník Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac