Asistent

Miesto práce
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka, ktorý spolu s našim Property Managerom bude pomáhať zastrešiť správu administratívnej budovy. Nový kolega/kolegyňa bude zodpovedný/á za za administratívnu a vizuálnu stránku technickej a prevádzkovej stránky spravovanej nehnuteľnosti.

Na tejto pozícii bude zodpovedať za:

Pravidelná komunikácia s dodávateľmi - opravy, údržba, funkčné skúšky a odborné revízie všetkých technológií a požiarnotechnických zariadení.

Monitoring, zabezpečenie údržby, pravidelné revízie a potrebný servis pre systémy EPS, EZS, výťahy, sprinklery a hydranty.

Pravidelný reporting klientovi.

Zodpovednosť za kontrolu dodávateľov služieb (facility management, technické služby, údržba zelene, zimná údržba, SBS, parkovisko, recepcia a iné), identifikácia nedostatkov a kontrola ich včasného odstránenia.

Kontrola a zabezpečovanie pravidelnej údržby, revízie a opravy pevnej elektroinštalácie a rozvádzačov v celom objekte

Zabezpečenie údržby parkovacích plôch a parkovísk, údržby parkovacích miest, vrátane príjazdových komunikácií, svetelnej križovatky a priestorov hospodárskeho dvora ako aj prevádzku, údržbu revízie a opravy elektronického parkovacieho systému ak je tento inštalovaný

Zabezpečenie obsluhy, údržby, revízie a servisu plynových zariadení

Zabezpečenie štandardného chodu vzduchotechnických jednotiek v celom objekte, servis a fakturácia za tieto služby

Zabezpečenie opráv rôzneho charakteru

Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
Technické rozmýšľanie
Výborné organizačné zručnosti, schpnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti
MS Excel na pokročilej úrovni
Schopnosť poskytnúť nadštandardné dodanie služby pre klienta

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Kucková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 4357648  Dátum zverejnenia: 1.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac