Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent
Miesto práce
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 1 100 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka, ktorý spolu s našim Property Managerom bude pomáhať zastrešiť správu administratívnej budovy. Nový kolega/kolegyňa bude zodpovedný/á za za administratívnu a vizuálnu stránku technickej a prevádzkovej stránky spravovanej nehnuteľnosti.
Na tejto pozícii bude zodpovedať za:
Pravidelná komunikácia s dodávateľmi - opravy, údržba, funkčné skúšky a odborné revízie všetkých technológií a požiarnotechnických zariadení.
Monitoring, zabezpečenie údržby, pravidelné revízie a potrebný servis pre systémy EPS, EZS, výťahy, sprinklery a hydranty.
Pravidelný reporting klientovi.
Zodpovednosť za kontrolu dodávateľov služieb (facility management, technické služby, údržba zelene, zimná údržba, SBS, parkovisko, recepcia a iné), identifikácia nedostatkov a kontrola ich včasného odstránenia.
Kontrola a zabezpečovanie pravidelnej údržby, revízie a opravy pevnej elektroinštalácie a rozvádzačov v celom objekte
Zabezpečenie údržby parkovacích plôch a parkovísk, údržby parkovacích miest, vrátane príjazdových komunikácií, svetelnej križovatky a priestorov hospodárskeho dvora ako aj prevádzku, údržbu revízie a opravy elektronického parkovacieho systému ak je tento inštalovaný
Zabezpečenie obsluhy, údržby, revízie a servisu plynových zariadení
Zabezpečenie štandardného chodu vzduchotechnických jednotiek v celom objekte, servis a fakturácia za tieto služby
Zabezpečenie opráv rôzneho charakteru
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Na tejto pozícii bude zodpovedať za:
Pravidelná komunikácia s dodávateľmi - opravy, údržba, funkčné skúšky a odborné revízie všetkých technológií a požiarnotechnických zariadení.
Monitoring, zabezpečenie údržby, pravidelné revízie a potrebný servis pre systémy EPS, EZS, výťahy, sprinklery a hydranty.
Pravidelný reporting klientovi.
Zodpovednosť za kontrolu dodávateľov služieb (facility management, technické služby, údržba zelene, zimná údržba, SBS, parkovisko, recepcia a iné), identifikácia nedostatkov a kontrola ich včasného odstránenia.
Kontrola a zabezpečovanie pravidelnej údržby, revízie a opravy pevnej elektroinštalácie a rozvádzačov v celom objekte
Zabezpečenie údržby parkovacích plôch a parkovísk, údržby parkovacích miest, vrátane príjazdových komunikácií, svetelnej križovatky a priestorov hospodárskeho dvora ako aj prevádzku, údržbu revízie a opravy elektronického parkovacieho systému ak je tento inštalovaný
Zabezpečenie obsluhy, údržby, revízie a servisu plynových zariadení
Zabezpečenie štandardného chodu vzduchotechnických jednotiek v celom objekte, servis a fakturácia za tieto služby
Zabezpečenie opráv rôzneho charakteru
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
Technické rozmýšľanie
Výborné organizačné zručnosti, schpnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti
MS Excel na pokročilej úrovni
Schopnosť poskytnúť nadštandardné dodanie služby pre klienta
Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
Technické rozmýšľanie
Výborné organizačné zručnosti, schpnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti
MS Excel na pokročilej úrovni
Schopnosť poskytnúť nadštandardné dodanie služby pre klienta
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4357648
Dátum zverejnenia: 1.8.2022
2022-08-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Správca budov, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac