Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská, Bratislava
UNIQ Staromestská, Staromestská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiaczáleží nám na individuálnom prístupe a individuálnych skúsenostiach, preto je výška odmeny len základnou informáciou, ktorú sme povinní komunikovať, no konečná suma závisí od vybraného kandidáta a jeho/jej schopností (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
1 000 EUR/mesiaczáleží nám na individuálnom prístupe a individuálnych skúsenostiach, preto je výška odmeny len základnou informáciou, ktorú sme povinní komunikovať, no konečná suma závisí od vybraného kandidáta a jeho/jej schopností (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho inovatívneho priestoru v Bratislave hľadáme energickú a milú osobu, ktorá doplní náš tím. Office Assistant
Pomáha vytvárať pozitívny „vibe“ pracoviska - jedinečný pocit, ktorý rezonuje u kolegov i návštevníkov
Zabezpečuje starostlivosť o poriadok a čistotu na pracovisku, zabezpečuje primerané zásoby občerstvenia (káva, čaj, ovocie, občerstvenie)
Koordinuje dodávateľov služieb pracoviska (upratovanie, gardening, refreshment a .i.)
Vytvára a zabezpečuje realizáciu spoločenských podujatí pre zamestnancov aj pre klientov spoločnosti
Víta návštevy, zodpovedá za organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
Je zodpovedný za firemnú korešpondenciu, podávanie zásielok na pošte a objednávanie služieb kuriéra (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu recepcie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
Prijíma telefonické hovory na centrálnej recepcii strediska a odovzdáva odkazy kolegom
Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažérov
Zodpovedá za organizačné zabezpečenie služobných ciest manažérov, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
Zodpovedá za podporu pri administratívnom spracovaní zmlúv (príprava, kontrola, distribúcia, archivácia)
Spolupracuje pri príprave prezentácií pre klientov
Spolupracuje s inými oddeleniami pri koordinácii interných projektov spoločnosti
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Pomáha vytvárať pozitívny „vibe“ pracoviska - jedinečný pocit, ktorý rezonuje u kolegov i návštevníkov
Zabezpečuje starostlivosť o poriadok a čistotu na pracovisku, zabezpečuje primerané zásoby občerstvenia (káva, čaj, ovocie, občerstvenie)
Koordinuje dodávateľov služieb pracoviska (upratovanie, gardening, refreshment a .i.)
Vytvára a zabezpečuje realizáciu spoločenských podujatí pre zamestnancov aj pre klientov spoločnosti
Víta návštevy, zodpovedá za organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
Je zodpovedný za firemnú korešpondenciu, podávanie zásielok na pošte a objednávanie služieb kuriéra (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu recepcie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
Prijíma telefonické hovory na centrálnej recepcii strediska a odovzdáva odkazy kolegom
Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažérov
Zodpovedá za organizačné zabezpečenie služobných ciest manažérov, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
Zodpovedá za podporu pri administratívnom spracovaní zmlúv (príprava, kontrola, distribúcia, archivácia)
Spolupracuje pri príprave prezentácií pre klientov
Spolupracuje s inými oddeleniami pri koordinácii interných projektov spoločnosti
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Profesionálne a príjemné vystupovanie
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Schopnosť budovať vzťahy, kontakty a siete
Proaktívny prístup k úlohám
Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
Silný tímový hráč
Anglický jazyk – B2/C1
Znalosť balíka MS Office na pokročilej úrovni (Word, Excel, PowerPoint...)
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Schopnosť budovať vzťahy, kontakty a siete
Proaktívny prístup k úlohám
Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
Silný tímový hráč
Anglický jazyk – B2/C1
Znalosť balíka MS Office na pokročilej úrovni (Word, Excel, PowerPoint...)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4114955
Dátum zverejnenia: 1.7.2021
2021-07-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac