Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant - brigáda
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.výška finálnej odmeny závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta
4,5 EUR/hod.výška finálnej odmeny závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovného študenta/ študentku denného štúdia na výpomoc Office manažérke pri správe každodennej agendy. Nový kolega alebo kolegyňa bude vypomáhať s týmito aktivitami:
Administratívna podpora pre manažéra a ostatných členov tímu
Organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
Organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, príprava zápisov z porád
Podpora pri administratívnom spracovaní zmlúv - príprava na základe podkladov, kontrola, distribúcia a archivácia
Interná aj externá komunikácia s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami
Príprava a kompletizácia účtovných podkladov pre účtovné oddelenie
Spracovanie došlej a odoslanej pošty
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Administratívna podpora pre manažéra a ostatných členov tímu
Organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
Organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, príprava zápisov z porád
Podpora pri administratívnom spracovaní zmlúv - príprava na základe podkladov, kontrola, distribúcia a archivácia
Interná aj externá komunikácia s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami
Príprava a kompletizácia účtovných podkladov pre účtovné oddelenie
Spracovanie došlej a odoslanej pošty
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku, ktoré pomáhajú odbúrať stres.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je nutnosť
Príjemné profesionálne vystupovanie
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Proaktívny prístup k riešeniu úloh
Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
Silný tímový hráč
Pozícia je vhodná iba pre študenta denného štúdia VŠ
Príjemné profesionálne vystupovanie
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Proaktívny prístup k riešeniu úloh
Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
Silný tímový hráč
Pozícia je vhodná iba pre študenta denného štúdia VŠ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4078790
Dátum zverejnenia: 25.3.2022
2022-03-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.