Associate Lease Administrator

Miesto práce
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete začať svoju kariéru v oblasti komerčných nehnuteľností? Ak máte skúsenosti s fakturáciou, viete pracovať v Exceli a nebojíte sa komunikovať pozícia Associate Lease Administrátor môže byť pre Vás. Lease Administrátor je zodpovedný za plnenie povinností správcu z manažérskej zmluvy v oblasti správy nájomných zmlúv, prevádzkových nákladov a administrácie nehnuteľnosti.

  • zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
  • vedenie a aktualizácia databázy platných nájomných zmlúv a ich dodatkov
  • vedenie a aktualizácia databázy súčasných nájomcov
  • príprava každomesačného aktuálneho letting statusu (rent roll), jeho spracovanie a odoslanie
  • príprava podkladov pre fakturáciu
  • príprava podkladov na indexáciu nájomného a zábezpek
  • vedenie agendy prevádzkových nákladov (OPEX, MAREX), nákladov vlastníka a iných nákladov
  • evidencia dodávateľských faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia, úhrady faktúr, archivácia faktúr
  • vedenie a aktualizácia databázy dodávateľských zmlúv a ich dodatkov
  • príprava podkladov do reportov na základe pokynov Property Managera
  • príprava podkladov pre rozpočet na základe pokynov Property Managera
  • evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie Property Managera o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránení týchto porušení
  • evidencia databázy a sledovanie platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie Property Managera
  • zavedenie všetkých potrebných evidencii a databáz, príprava podklad na vyúčtovanie a sledovanie SPN a PPN podľa pokynov Property Managera
  • korešpondencia s nájomcami
  • evidencia obratov nájomcov ak je to relevantné pre danú nehnuteľnosť
  • pohľadávková agenda
  • príprava prvotných účtovných dokladov
  • administratívna činnosť súvisiaca so spravovanou nehnuteľnosťou
  • plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti firemných realít. Našim klientom pomáhame nájsť úspešné riešenia pre ich nehnuteľnosti. My v CBRE sa na nehnuteľnosti pozeráme ako na príležitosť získať omnoho viac. Viac spokojných zamestnancov. Viac spokojných klientov. Preto je našou víziou posúvať priestor, v ktorom ľudia pracujú a podnikajú. A to všetko cez inovatívne riešenia, ktoré odhalia skrytý potenciál každej nehnuteľnosti. Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
  • Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
  • Masáže na pracovisku
  • Sabbatical leave a dovolenka extra
  • Flexibilná pracovná doba a home office
  • Bonus pri narodení dieťaťa
  • Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
  • Finančný bonus za odporučenie kandidátov
  • Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
  • Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
  • Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
  • Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevhnutným poredpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Kucková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 3980921  Dátum zverejnenia: 28.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac