Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 Eur brutto v závislosti od skúseností kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
od 900 Eur brutto v závislosti od skúseností kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou Recepčnej/Coworking community managera je vytvárať inšpiratívne flexibilné pracovné prostredie a podporovať komunitný život kolegov, ktorí v ňom pracujú. Community manager sa stará o pestrý spoločenský program pracoviska a bezproblémové operatívne zabezpečenie jeho chodu.
- Zabezpečuje chod activity - based pracoviska z organizačného, komunitného a technického hľadiska
- Je ambasádorom flexibilného pracoviska, predstavuje jeho pravidlá a výhody novým i existujúcim kolegom, aktívne ich zapája do využívania rôznych pracovných zón
- Stará sa o dodržiavanie pravidiel v jednotlivých activity - based pracovných zónach
- Pomáha vytvárať pozitívny „vibe“ pracoviska (jedinečný pocit, ktorý rezonuje u kolegov i návštevníkov)
- Zabezpečuje starostlivosť o poriadok a čistotu na pracovisku, zabezpečuje primerané zásoby občerstvenia (káva, čaj, ovocie, občerstvenie)
- Koordinuje dodávateľov služieb pracoviska (upratovanie, gardening, refreshment a .i.)
- Vytvára a zabezpečuje realizáciu interných spoločenských podujatí, ktoré podporujú spoluprácu a komunitný život pracoviska (napr. pravidelné raňajky, Naše Mesto, Prískočná párty, charitatívne podujatia...)
- Víta návštevy, zabezpečuje pre nich občerstvenie a usádza ich do správnych meeting rooms
- Je zodpovedný za firemnú korešpondenciu, podávanie zásielok na pošte a objednávanie služieb kuriéra (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu recepcie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Prijíma telefonické hovory na centrálnej recepcii strediska a odovzdáva odkazy kolegom
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Masáže na pracovisku
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Profesionálne a príjemné vystupovanie
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť budovať vzťahy, kontakty a siete
- Proaktívny prístup k úlohám
- Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
- Silný tímový hráč
- Anglický jazyk – B2/C1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3757018
Dátum zverejnenia: 6.9.2019
2019-09-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900 Eur brutto v závislosti od skúseností kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)