Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Generalist
Miesto práce
UNIQ, Staromestská 3, Bratislava
UNIQ, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
01.03.2018
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR Generalist zodpovedá za administráciu osobných údajov zamestnancov a komplexnú agendu v rámci rôznych oblastí HR.
- Zodpovedá za spracovanie a prípravu všetkých dokumentov spojených s prijímaním, zmenou a ukončovaním pracovného pomeru zamestnancov
- Zodpovedá za aktuálnosť pracovno-právnych dokumentov
- Zodpovedá za prípravu a distribúciu Bonus Letters pre zamestnancov
- V spolupráci so SSC zodpovedá za vytvorenie korporátneho ID nových zamestnancov a administráciu osobných údajov zamestnancov v HRIS
- Zodpovedá za včasné prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do zdravotnej a sociálnej poisťovne, prípadne iných štátnych inštitúcií
- Zodpovedá za vedenie a aktualizáciu personálnych zložiek zamestnancov
- Zodpovedá za včasné zasielanie HC a FTE reportu na mesačnej báze
- Zodpovedá za správu a aktualizáciu organizačnej štruktúry
- Zodpovedá za prípravu a distribúciu výstupných dokumentov pre odchádzajúcich zamestnancov
- Zodpovedá za administráciu dochádzkového systému HRA
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre mzdy
- Zodpovedá za správne vyúčtovania cestovných náhrad, nákladov na použitie služobných automobilov, expense reportov, vyúčtovaní kreditných kariet
- Zodpovedá za objednávanie stravných lístkov pre všetky strediská
- Zodpovedá za komunikáciu s externým dodávateľom pre payroll
- Vystavuje tlačivá a potvrdenia pre zamestnancov
- Komunikuje so štátnymi inštitúciami a štatistickým úradom
- Zodpovedá za agendu BOZP/PO a Pracovnej Zdravotnej Služby
- Zodpovedá za agendu ochrany osobných údajov a poskytuje súčinnosť pri auditoch OOU
- Zodpovedá za prípravu a evidenciu dokumentov pre pridelenie služobných motorových vozidiel alebo využívanie súkromných MV pre pracovné účely, servisné prehliadky, inventarizáciu stavu SMV
- Zodpovedá za komunikáciu s leasingovou spoločnosťou pri objednávaní nových SMV
- Zodpovedá za agendu kreditných kariet, koordinuje proces objednávania a distribúcie kreditných kariet
- Zodpovedá za administráciu prípadných zrážok zo mzdy pri schodkoch na majetku spoločnosti
- Participuje na medzinárodných HR projektoch
- Príprava rôznych reportov pre manažment a centrálu EMEA
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- Naša spoločnosť CBRE bola nominovaná ako zamestnávateľ roka 2016
- CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017
- Podzemné parkovisko pre bicykle a sprchy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
psychológia, ekonomika, personálny manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
SKILLS / ZRUČNOSTI
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- VŠ vzdelanie v oblasti personálneho manažmentu, ekonomiky, psychológie
- Anglický jazyk: aktívne
- MS Office – na profesionálnej úrovni
- Zákonník práce
SKILLS / ZRUČNOSTI
- Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
- Schopnosť efektívnej komunikácie smerom k interným aj externým klientom
- Relevantná prax so spracovaním mzdovej agendy
- Relevantná prax s prípravou reportov
- Relevantná prax s HRIS (PeopleSoft, výhodou)
- Schopnosť určiť priority v rýchlo sa meniacom prostredí
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- Orientácia na detail a prácu s číslami
- Schopnosť dodržiavať termíny, zodpovednosť
- Vysoké morálne a etické zásady, čestnosť
- Schopnosť rozhodovať sa a samostatne riešiť komplexné úlohy
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Záujem o nové trendy v oblasti HR
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3108058
Dátum zverejnenia: 11.1.2018
2018-01-11
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, Personalista Spoločnosť: CBRE s.r.o.