Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/Recepčná - Polus City Center
Miesto práce
Polus City Center, Bratislava
Polus City Center, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 740 Eur brutto v závislosti od skúseností kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
od 740 Eur brutto v závislosti od skúseností kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentka/Recepčná zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre manažéra a/alebo oddelenie, koordináciu procesov, rovnako však vystupuje ako osoba prvého kontaktu pre nájomníkov nehnuteľnosti a dodávateľov služieb. Zároveň je osobou prvého kontaktu na recepcii.
- poskytuje komplexnú asistenciu manažmentu a nadriadeným pracovníkom
- je zodpovedná za prípravu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
- je zodpovedná za organizačné zabezpečenie pre obchodné stretnutia a služobné cesty, vrátane rezervácie hotelov, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- zabezpečuje komplexnú starostlivosť o obchodných partnerov, prípravu a podávanie občerstvenia, rezervácie ubytovania
- je zodpovedná za zabezpečenie administratívneho chodu recepcie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- je zodpovedná za firemnú korešpondenciu: komplexnú internú aj externú komunikáciu (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- je zodpovedná za prípravu účtovných podkladov a ich odovzdávanie účtovnému oddeleniu
- je zodpovedná za prípravu písomných odpovedí na korešpondenciu obchodných partnerov podľa inštrukcií nadriadených
- je zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie stanovených termínov
- spracováva podklady a spolupracuje pri príprave prezentácií
- je zodpovedná za aktualizáciu a evidenciu plných mocí v rámci spoločnosti
- je zodpovedná za archiváciu dokumentov na spoločný hard-disk
- je zodpovedná za vedenie evidencie dochádzky a stravných lístkov zamestnancov
- je zodpovedná za spracovanie vyúčtovania pracovných ciest
- je zodpovedná za vedenie pokladne klienta a taktiež správcovskej firmy
- je zodpovedná za evidenciu faktúr
- je zodpovedná za prípravu návrhov na odsúhlasenie platieb, zadávanie platieb, ich evidencia a archivácia
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti firemných realít. Našim klientom pomáhame nájsť úspešné riešenia pre ich nehnuteľnosti. My v CBRE sa na nehnuteľnosti pozeráme ako na príležitosť získať omnoho viac. Viac spokojných zamestnancov. Viac spokojných klientov. Preto je našou víziou posúvať priestor, v ktorom ľudia pracujú a podnikajú. A to všetko cez inovatívne riešenia, ktoré odhalia skrytý potenciál každej nehnuteľnosti. Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 2+ ročná prax v oblasti administratívy
- Relevantná prax so zabezpečením chodu kancelárie
- Zodpovednosť, pedantnosť, orientácia na detail
- Profesionálne a príjemné vystupovanie
- Schopnosť zvládať prichádzajúce ad-hoc požiadavky popri bežných úlohách
- Výborné organizačné zručnosti
- Výborné komunikačné zručnosti
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Tímovosť a spolupráca
- EN – B2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3100677
Dátum zverejnenia: 18.3.2019
2019-03-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 740 Eur brutto v závislosti od skúseností kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)