Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ Office Manager - BBC5
Miesto práce
BBC 5, Plynárenská, Ružinov
BBC 5, Plynárenská, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiackoncoročná odmena viazaná na výsledky práce
900 EUR/mesiackoncoročná odmena viazaná na výsledky práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentka zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre manažéra a/alebo oddelenie, koordináciu procesov, rovnako však vystupuje ako osoba prvého kontaktu pre nájomníkov nehnuteľnosti a dodávateľov služieb.
- Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažéra a ostatných členov tímu
- Zodpovedá za organizačné zabezpečenie obchodných stretnutí, služobných ciest, vrátane rezervácií hotelov, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
- Spracováva podklady a spolupracuje pri príprave prezentácií
- Zabezpečuje komplexnú starostlivosť o obchodných partnerov, prípravu a podávanie občerstvenia
- Zodpovedá za prípravu písomnej korešpondencie s obchodnými partnermi podľa inštrukcií nadriadených
- Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Zodpovedá za príjem, evidenciu a zasielanie firemnej korešpondencie, komplexnú internú aj externú komunikáciu s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- Zodpovedá za prípravu účtovných podkladov a ich odovzdávanie účtovnému oddeleniu, zodpovedá za evidenciu faktúr, prípravu návrhov na odsúhlasenie platieb, zadávanie platieb, ich evidenciu a archiváciu
- Zodpovedá za aktualizáciu a evidenciu plných mocí v rámci spoločnosti
- Zodpovedá za vedenie evidencie dochádzky a stravných lístkov zamestnancov
- Zodpovedá za spracovanie vyúčtovania pracovných ciest
- Zodpovedá za vedenie pokladne strediska i pokladne klienta
- Zodpovedá za archiváciu dokumentov na spoločný hard-disk
- Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Profesionálne a príjemné vystupovanie
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť budovať vzťahy, kontakty a siete
- Proaktívny prístup k úlohám
- Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
- Silný tímový hráč
- Anglický jazyk – B2/C1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2958527
Dátum zverejnenia: 13.1.2020
2020-01-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac