Asistentka / asistent Back-Office

CARTA Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Bystrická cesta 45, Ružomberok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
čo najskôr, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac(základný nástupný plat) + príplatky a ďalšie bonusy podľa odmeňovacieho systému + zákonné príplatky

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme šikovnú osobnosť, ktorá veľmi dobre zvládne povinnosti Asistenta Back-Office, a to v tomto rozsahu:

  • spracovanie objednávok, fakturácia a e-mailová komunikácia so zákazníkmi 
  • administratíva spojená s vyskladnením tovarových zásielok                    
  • vedieť zorganizovať logistiku prepravy ku zákazníkom, komunikácia s prepravnými spoločnosťami
  • aktívna komunikácia s už existujúcimi zákazníkmi a rozširovanie možnosti spolupráce, kontrola ich kredibility
  • príprava a spracovanie cenových ponúk
  • kompletne vyriešiť prípadné problémy/reklamácie zákazníkov
  • telefonické akvizície nových odberateľov, prieskum trhu
  • administratívna podpora obchodnému zástupcovi a obchodnému oddeleniu
  • plnenie obchodných plánov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • kompletné úvodné zaškolenie, pomoc a podpora od kolegov na rovnakej pracovnej pozícii
  • podpora tímu a vedenia, ktoré má ľudský prístup a dodržiava slovo
  • výborné pracovné podmienky a systém odmeňovania s možnosťou ovplyvniť svoj príjem
  • zázemie v stabilnej a úspešnej rodinnej firme, ktorá má vo svojom odvetví veľmi dobré meno
  • pri dosahovaní dobrých výsledkov istá dlhodobá budúcnosť a možnosť kariérneho rastu
  • zamestnanecké nákupy za zvýhodnené ceny
  • nadštandardný príspevok na stravu

Informácie o výberovom konaní

Výkon práce Asistenta Back-Office je pre osobnosť, ktorá vyniká v administratívnej činnosti, vie túto prácu veľmi dobre organizovať a držať v poriadku. Je to práca pre osobnosť, ktorá rada pracuje prevažne na jednom mieste so stabilným zázemím. Na druhej strane je to práca, pri ktorej sa nebudete "nudiť" ani minútu. Pri práci vysoko využijete svoje komunikačné schopnosti a logické uvažovanie. Vašimi komunikačnými partnermi budú predovšetkým zákazníci, prepravcovia a Vaši kolegovia z obchodného oddelenia a oddelenia expedície. Ak ste ochotný/á sa v tejto oblasti stať ich oporným bodom a pomáhať tímu dosahovať dobré výsledky, spoločnosť Vám dokáže zabezpečiť istotu budúcnosti, stabilitu, odborný rast a dobrý príjem. Na začiatok sa môžete oprieť o kvalifikovanú podporu kolegov a nadriadených, neskôr sa však od Vás očakáva úplná samostatnosť. Hľadáme doteraz úspešnú osobnosť, ktorá už v predchádzajúcej práci dosiahla dobré a preukázateľné výsledky. Ak ste sa v tejto práci "našli", ozvite sa nám!

Kontaktovať budeme všetkých záujemcov, pretože na dobrom výbere nám záleží. Výberové konanie sa bude konať v sídle spoločnosti v Ružomberku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CARTA Slovakia, s.r.o. je rodinná spoločnosť s 20 členným tímom a viac ako 25 ročnou tradíciou na trhu. CARTA Slovakia, s.r.o. má na trhu veľmi dobré meno a sme hrdí na dve najväčšie papiernictva na Liptove s veľkou kamennou predajňou v Ružomberku a v Liptovskom Mikuláši. Naším sortimentom sú kancelárske a školské potreby, papier, papierová hygiena, čistiaca chémia a čistiaca technika, baliace materiály a pod. Sú to produkty, ktoré každý nielen pozná, ale aj bežne potrebuje v každodennom živote.

Viac o nás a o tom, ako sme sa stali tým, čím dnes sme, nájdete na: www.carta.sk

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 4791955  Dátum zverejnenia: 24.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac