Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT technická podpora/ Help desk
Carmeuse Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Košice, Slavec, Košický kraj
Košice, Slavec, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riešenie požiadaviek a poskytovanie technickej podpory pre všetkých užívateľov osobne, telefonicky alebo elektronicky - mail, chat
- poskytovanie prvotnej technickej podpory a riešenie problémov s počítačmi, tlačiarňami, MS Outlook, MS Office, hardvérmi
- dodržiavanie štandardných procesov technickej podpory
- vykonávanie efektívnych opatrení s cieľom predchádzať technickým problémom a zabrániť ich opakovaniu
- identifikácia a riešenie problémov softvérov, hardvérov a ostatných zariadení
- starostlivosť o IT zásoby, rozmiestnenie a vzdialené spravovanie pracovných staníc, laptopov, mobilných telefónov a dátových zariadení
- inštalácia a konfigurácia tlačiarní a ostatných IT zariadení
- poskytovane podpory všetkým vonkajším a VPN užívateľom
- pravidelná údržba a podpora fungovania systémov, podpora biznis aktivít
- analýza nákladov
- analýza technických problémov vyskytujúcich sa vo výrobe a ich odstraňovanie
- príprava reportov o činnostiach help desk-u
- poskytovanie prvotnej technickej podpory a riešenie problémov s počítačmi, tlačiarňami, MS Outlook, MS Office, hardvérmi
- dodržiavanie štandardných procesov technickej podpory
- vykonávanie efektívnych opatrení s cieľom predchádzať technickým problémom a zabrániť ich opakovaniu
- identifikácia a riešenie problémov softvérov, hardvérov a ostatných zariadení
- starostlivosť o IT zásoby, rozmiestnenie a vzdialené spravovanie pracovných staníc, laptopov, mobilných telefónov a dátových zariadení
- inštalácia a konfigurácia tlačiarní a ostatných IT zariadení
- poskytovane podpory všetkým vonkajším a VPN užívateľom
- pravidelná údržba a podpora fungovania systémov, podpora biznis aktivít
- analýza nákladov
- analýza technických problémov vyskytujúcich sa vo výrobe a ich odstraňovanie
- príprava reportov o činnostiach help desk-u
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť jazykového a doplnkového vzdelávania
- pevné zázemie v stabilnej spoločnosti
- zaujímavá rôznorodá práca v nadnárodnej spoločnosti
- pevné zázemie v stabilnej spoločnosti
- zaujímavá rôznorodá práca v nadnárodnej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Ak spĺňate požiadavky, pošlite svoj životopis na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Základné znalosti o fungovaní počítačovej siete a protokolu TCP/IP
- Základné znalosti spravovania sietí a serverov
- Ochota cestovať
- Komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie, zmysel pre detail
- Proaktívny prístup a iniciatíva
- Samostatnosť
- Flexibilita
- Orientácia na zákazníka
- Základné znalosti spravovania sietí a serverov
- Ochota cestovať
- Komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie, zmysel pre detail
- Proaktívny prístup a iniciatíva
- Samostatnosť
- Flexibilita
- Orientácia na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Carmeuse is a leading producer of high calcium and dolomitic lime, chemical grade limestone and crushed limestone aggregate products that are a vital part of important industries in steel manufacturing, energy, environmental services, and construction.
Carmeuse products make steel stronger, air cleaner, water more pure and roadways last longer—they are a vital ingredient in the materials that build and renew infrastructure around the world.
Settled in 15 countries in Western, Central and Eastern Europe, Carmeuse operates more than 60 production facilities, staffed by up to 2000 employees who are driven by a passion for success, quality, efficiency and respect for the environment.
As a family owned business located in Louvain la Neuve, Belgium, Carmeuse is led and guided by its strong values and principles that have been handed down from generation to generation and the company maintains an international presence than spans Western, Central, and Eastern Europe, Africa, Asia as well as North America.
Carmeuse products make steel stronger, air cleaner, water more pure and roadways last longer—they are a vital ingredient in the materials that build and renew infrastructure around the world.
Settled in 15 countries in Western, Central and Eastern Europe, Carmeuse operates more than 60 production facilities, staffed by up to 2000 employees who are driven by a passion for success, quality, efficiency and respect for the environment.
As a family owned business located in Louvain la Neuve, Belgium, Carmeuse is led and guided by its strong values and principles that have been handed down from generation to generation and the company maintains an international presence than spans Western, Central, and Eastern Europe, Africa, Asia as well as North America.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3260706
Dátum zverejnenia: 5.12.2017
2017-12-05
lokalita: Košický kraj Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Carmeuse Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou