Miesto práce Platinová 5, Barca, Slovensko, Košice (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru plný úväzok
Termín nástupu dohodou
Mzdové podmienky (brutto) 1 600 EUR/mesiacPonúkame základný plat 1600 EUR brutto/mesiac v závislosti od skúseností, obchodnej siete a preukázaných výsledkov. Okrem toho ponúkame bonusy založené na výkonnosti v závislosti od obchodných výsledkov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vstúp na trh. Pomôž nám ho vybudovať.
Sme malá, ale ambiciózna logistická spoločnosť založená na Slovensku, ktorá buduje základy dlhodobého úspechu na talianskom trhu. Hľadáme obchodníka s podnikateľským duchom a silnou orientáciou na klienta, ktorý ma zmysel pre digitálne inovácie,, ktorý sa k nám pridá a bude spoluvytvárať budúcnosť.
Je to jedinečná príležitosť ovplyvniť, ako sa Cardell presadí v Taliansku – s množstvom priestoru pre tvoje nápady, ambície a osobný rast.
Vaša úloha Ako obchodný zástupca pre taliansky trh budete:
Identifikovať, skúmať a oslovovať nových B2B zákazníkov v Taliansku (importérov/exportérov, výrobcov, retail)
Úzko spolupracovať s tímom v Košiciach na zosúladení požiadaviek zákazníkov s operačnými možnosťami
Budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a zabezpečovať následný servis
Zastupovať Cardell na stretnutiach, online aj osobne
Poskytovať spätnú väzbu a návrhy, ktoré ovplyvnia našu stratégiu pre Taliansko
Prispievať k digitálnym inováciám v predajných a servisných procesoch v európskej logistike
Prečo je táto príležitosť výnimočná
Nie ste len číslo. Budete spolupracovať priamo so zakladateľom firmy.
Tvoríte trh, nenasledujete ho. Procesy, cenotvorba, nástroje a partnerstvá sú otvorené vašim nápadom.
Rastieme spolu. Ako sa rozširujú naše aktivity v Taliansku, môžete rásť do vedúcej roly a budovať vlastný obchodný tím.
Inovácia v centre diania. Pomôžete navrhovať a zavádzať digitálne riešenia, ktoré narušia tradičné modely na trhu.
Kultúrny vplyv. Váš prínos bude formovať spôsob, akým firma komunikuje, obchoduje a rastie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame
Konkurenčný fixný plat + provízna štruktúra závislá od výsledkov
Sloboda organizovať si svoj predajný prístup v rámci stratégie
Priama podpora a mentoring od zakladateľa
Možnosť rastu do pozície Country Managera alebo vedúceho obchodného tímu
4 dni práce na diaľku mesačne + moderné zázemie v Košiciach
Všetky nástroje potrebné pre tvoju prácu (notebook, telefón, CRM, podpora marketingu)
Účasť na formovaní inovatívnych logistických služieb v rámci Európy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
nie je potrebná
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme
Skúsenosť s predajom v B2B (minimálne 2 roky / v oblasti logistiky je výhodou ale nie podmienkou)
Dobrá znalosť talianskeho trhu a obchodnej kultúry
Plynulá znalosť taliančiny (ústne aj písomne)
Proaktivita a samostatnosť – si skutočný ťahúň
Skúsenosť alebo záujem o digitálne predajné nástroje,CRM systémy a logistické technológie
Schopnosť fungovať v dynamickom a podnikateľskom prostredí
Ochota cestovať za klientmi do Talianska
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cardell je spoločnosť s centrálou v Košiciach, zameranou na budovanie inteligentných a ľudsky orientovaných logistických riešení v rámci Európy. Špecializujeme sa na kompletné, čiastočné a expresné prepravy s dôrazom na spoľahlivosť, transparentnosť a servis na mieru.
V Cardell veríme, že každý názor má váhu. Ak hľadáš prostredie, kde máš slobodu tvoriť, priestor pre inovácie a kultúru založenú na budovaní, budeš sa u nás cítiť ako doma.