Backoffice špecialista
CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacVýška finálnej mzdy závisí od skúseností vybraného kandidáta/-ky.
Od 1 600 EUR/mesiacVýška finálnej mzdy závisí od skúseností vybraného kandidáta/-ky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo u nás budeš robiť?
- vedenie klientskej dokumentácie
- správa klientskych zmlúv, kontrola, evidencia, reporting a archivácia
- komunikácia s partnermi spoločnosti
- spolupráca a podpora pri procesoch a inováciách informačných systémov
- kontrola a analýza majetkových účtov
- komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami
- vykonávanie asistenčných prác pre podporu jednotlivých oddelení.
- managment finančných transakcií rôznych typov položiek
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti za to ponúkneme?
- práca v stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu
- možnosť osobného aj kariérneho rastu vo finančnom sektore
- mladý a dynamický kolektív
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- 1x týždenne masáže v kancelárii
- karta Multisport
- moderná kancelária, občerstvenie na pracovisku, teambuilding aj v zahraničí
Informácie o výberovom konaní
Všetkým kandidátom ďakujeme za prejavený záujem. Uchádzači, ktorí spĺňajú nami stanovené podmienky budú následne oslovení na osobný pohovor v centrále našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s back-office a účtovníctvom vo finančnom sektore sú výhodou
- schopnosť myslieť analyticky
- proaktívny prístup
- čistý register trestov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. bola založená 1.1.2008 tímom odborníkov s bohatými skúsenosťami na kapitálovom trhu. Cieľom je vybudovať silného obchodníka s cennými papiermi, ktorý bude poskytovať klientom dostupnejšie, kvalitnejšie, no najmä špecializované portfólio služieb. Od 1.2.2008 sa CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s. stal členom Asociácie obchodníkov s cennými papiermi. Spoločnosť je zároveň členom Americko - Slovenskej obchodnej komory. Sme spoločnosť, ktorá sa chce presadiť inováciami a pro - klientskym prístupom.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 5101284
Dátum zverejnenia: 17.6.2025
2025-06-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac