HR Administrator Senior

CALZEDONIA SLOVAK s.r.o.

Miesto práce
Nivy Tower, Mlynské nivy, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac*od 1600 € brutto/mesačne; horná hranica v závislosti od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Skvelá príležitosť pre profesionála z oblasti HR, ktorý/á hľadá ďalší krok vo svojej kariére!

Milujete HR a módu zároveň? Darí sa Vám v rýchlom a dynamickom prostredí?

Ak áno, máme pre Vás ideálnu príležitosť!

Naša fashion retail spoločnosť Calzedonia Slovak, ako súčasť skupiny Calzedonia Group, so sídlom v Bratislave (Nivy Tower) hľadá talentovaného a motivovaného HR nadšenca, ktorý by rád posilnil náš malý tím na pozícii HR ADMINISTRATOR.

Hlavnou úlohou nového člena/členky tímu bude zastrešovať všetky HR administratívne aktivity za Slovensko a odborná HR podpora oblastných a regionálnych manažérov/manažériek našich 3 značiek na Slovensku: CALZEDONIA, INTIMISSIMI a TEZENIS.

Úspešný kandidát by mal mať min. 2-3 roky skúseností z oblasti HR ADMIN či personalistiky, bohaté skúsenosti z oblasti miezd, mal by byť schopný pracovať s prioritami a pracovať samostatne, no s pravidelným reportingom.

ZODPOVEDNOSTI:

  • príprava pracovno-právnych dokumentov, vrátane pracovných zmlúv, dodatkov, skončení a iných dokumentov
  • príprava podkladov na mzdy (dochádzky, zrážky zo mzdy, prémie, a i.)
  • správa zamestnaneckých zložiek, vrátane aktualizácií osobných údajov, evidencia zamestnancov
  • spracovanie práceneschopností, materských/rodičovských dovoleniek a iných administratívnych úloh spojených s personálnym oddelením
  • poskytovanie podpory zamestnancom v otázkach týkajúcich sa HR (konzultácia výplatných pások, benefitov, a iných HR tém)
  • zabezpečenie, aby pravidlá a predpisy týkajúce sa pracovného práva boli správne implementované a dodržiavané
  • odborná HR podpora manažérov na rôznych úrovniach, reporting
  • práca s internými HR systémami

POŽIADAVKY:

  • min. 2-3 roky skúseností na obdobnej pozícii v oblasti HR a celým životným cyklom zamestnancov
  • pokročilá znalosť Zákonníka práce - právnych predpisov a noriem týkajúcich sa pracovného práva na Slovensku
  • jednoznačný záujem o administratívu v rámci personalistiky/HR oblasti
  • analytické myslenie, precíznosť a dôraz na detail
  • silné komunikačné a organizačné schopnosti, efektívny time management
  • schopnosť orientovať sa v komplexnom pracovnom prostredí a upravovať priority tak, aby sa zabezpečilo, že kritická práca bude vykonaná včas
  • schopnosť pracovať s dôvernými informáciami a zachovávať diskrétnosť
  • silné počítačové zručnosti, so skúsenosťami s Windows, Excel, PowerPoint a i.
  • pokročilá úroveň anglického jazyka
  • zodpovednosť, spoľahlivosť, cieľavedomosť, flexibilita, agilita
  • profesionál, ktorému sa darí v rýchlo sa meniacom prostredí so silným záujmom o módu
  • skúsenosť s implementáciou mzdového systému - výhodou

Doplňujúca informácia:

V našom office tíme máme nastavený fixný pracovný čas 8:30/9:00 - 17:00/17:30, práve kvôli našim obchodom, ktorým chceme byť čo najviac k dispozícii.

Ak nám pošlete Vaše CV, veríme, že je to za Vás takto v poriadku :)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príjemné pracovné prostredie a obrovská šanca na sebarealizáciu v medzinárodnej spoločnosti s neustálym rastom
  • plne hradené gastrolístky v sume 6,00 €/za odpracovaný deň
  • mobil a notebook aj na súkromné účely
  • „uniformy“ (24 produktov zdarma/1 rok), ktoré si vyberáte zo sortimentu našich značiek Calzedonia, Intimissimi a Tezenis
  • dovolenka nad rámec zákona (za každý odpracovaný rok +1 deň, max. 5 dní)
  • 3 Sick days/rok
  • 1 deň Home office/do týždňa (po skúšobnej dobe)
  • jedna hodina anglického alebo talianskeho jazyka týždenne hradená zamestnávateľom
  • Cafeteria/Multisport (24€ brutto/mesačne/po skúšobnej dobe)
  • zľava v hodnote 30% na všetky naše nezľavnené produkty
  • teambuildingové akcie
  • vianočné večierky
  • vianočný darček

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

min. 2-3 roky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Calzedonia Group je fashion spoločnosť, ktorá sa špecializuje na pančuchový tovar, plavky a spodnú bielizeň. Bola založená v Taliansku v roku 1986 a v súčasnosti má viac ako 5.000 obchodov vo viac ako 55 krajinách sveta, zamestnáva viac ako 50.000 zamestnancov na svete. Celá spoločnosť rastie, expanduje a plánuje otvárať ďalšie obchody po celom svete.
Slovenská pobočka bola založená v roku 2008. V súčasnosti zamestnáva viac ako 250 zamestnancov naprieč Slovenskom, kde máme 37 obchodov.

Calzedonia Group is a fashion retail company specializing in the hosiery, beachwear and underwear market. Founded in Italy in 1986, the Group has a network of more than 5.000 stores in over 55 countries and more than 50.000 employees worldwide. The Group´s network will continue to grow further with a full program of new store openings around the world.
The Slovak subsidiary was established in Bratislava in 2008. Currently, it employs more than 250 employees across Slovakia, where we have 37 stores.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 4755280  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac