Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník/čka - Bratislava
C.S.CARGO Slovakia a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 200 EUR/mesiacCelková mzda sa skladá zo základnej mzdy a osobného ohodnotenia, finálna výška mzdy bude závisieť od skúseností a individuálnej dohody s vybraným uchádzačom.
Od 3 200 EUR/mesiacCelková mzda sa skladá zo základnej mzdy a osobného ohodnotenia, finálna výška mzdy bude závisieť od skúseností a individuálnej dohody s vybraným uchádzačom.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného a zodpovedného kolegu/kolegyňu do tímu na ekonomické oddelenie na pracovnú pozíciu "Hlavný účtovník/čka" na pobočku do Bratislavy.
Máte skúsenosti na dannej pozícii, riadiace a komunikačné schopnosti a chuť sa ďalej profesionálne rozvíjať ?
Ak áno, čakáme na Váš životopis:-)
Čo bude náplňou Vašej práce?
- zabezpečenie, koordinácia, metodické usmerňovanie, riadenie a
zodpovednosť za podvojné účtovníctvo a spracovanie štatistických a
účtovných výkazov v spoločnosti v súlade s platnou legislatívou,
- vedenie a koordinácia účtovného a fakturačného oddelenia, kontrola
vecnej a formálnej správnosti prepojenosti účtovných agiend,
- zostavovanie mesačných a ročných štatutárnych účtovných a
daňových závierok,
- príprava podkladov pre ročnú konsolidovanú závierku skupiny,
- spracovanie daňových priznaní – DPH, kontrolný výkaz, súhrnný
výkaz,
- príprava podkladov na výpočet dane z príjmov právnických osôb
veľkej účtovnej jednotky,
- komunikácia s auditorom, daňovým poradcom, štátnymi inštitúciami,
štatistickým úradom a pod.,
- zabezpečenie kontroly a zodpovednosť za úplnosť všetkých
spracovávaných účtovných dokladov v zmysle platnej legislatívy,
- zodpovednosť za dodržiavanie všeobecne platných a záväzných
právnych a interných predpisov,
- aktualizácia interných účtovných a metodických pokynov spoločnosti,
- komplexné zabezpečenie a aktualizácia účtovného systému v súlade
s platnou legislatívou a internou metodikou,
- vykonávanie, spolupráca a nastavenie podporných činností
implementácie účtovného systému a inovácie procesov.
Máte skúsenosti na dannej pozícii, riadiace a komunikačné schopnosti a chuť sa ďalej profesionálne rozvíjať ?
Ak áno, čakáme na Váš životopis:-)
Čo bude náplňou Vašej práce?
- zabezpečenie, koordinácia, metodické usmerňovanie, riadenie a
zodpovednosť za podvojné účtovníctvo a spracovanie štatistických a
účtovných výkazov v spoločnosti v súlade s platnou legislatívou,
- vedenie a koordinácia účtovného a fakturačného oddelenia, kontrola
vecnej a formálnej správnosti prepojenosti účtovných agiend,
- zostavovanie mesačných a ročných štatutárnych účtovných a
daňových závierok,
- príprava podkladov pre ročnú konsolidovanú závierku skupiny,
- spracovanie daňových priznaní – DPH, kontrolný výkaz, súhrnný
výkaz,
- príprava podkladov na výpočet dane z príjmov právnických osôb
veľkej účtovnej jednotky,
- komunikácia s auditorom, daňovým poradcom, štátnymi inštitúciami,
štatistickým úradom a pod.,
- zabezpečenie kontroly a zodpovednosť za úplnosť všetkých
spracovávaných účtovných dokladov v zmysle platnej legislatívy,
- zodpovednosť za dodržiavanie všeobecne platných a záväzných
právnych a interných predpisov,
- aktualizácia interných účtovných a metodických pokynov spoločnosti,
- komplexné zabezpečenie a aktualizácia účtovného systému v súlade
s platnou legislatívou a internou metodikou,
- vykonávanie, spolupráca a nastavenie podporných činností
implementácie účtovného systému a inovácie procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
- pružná pracovná doba,
- jazykové kurzy zamestnancov /Aj alebo Nj/,
- uplatnenie rekreačného poukazu / po 2 rokoch trvania PP/,
- možnosť príležitostnej práce z domu,
- profesionálne vzdelávanie,
- sociálne a vernostné benefity,
- zamestnanecké akcie,
- mladý a priateľský kolektív,
- moderné a príjemné pracovné zázemie.
- pružná pracovná doba,
- jazykové kurzy zamestnancov /Aj alebo Nj/,
- uplatnenie rekreačného poukazu / po 2 rokoch trvania PP/,
- možnosť príležitostnej práce z domu,
- profesionálne vzdelávanie,
- sociálne a vernostné benefity,
- zamestnanecké akcie,
- mladý a priateľský kolektív,
- moderné a príjemné pracovné zázemie.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás oslovila ponúkaná pozícia, zašlite nám životopis a motivačný list na uvedený e-mail príp. adresu.
Ďakujem za zaslanie životopisu, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť C.S.CARGO Slovakia a.s. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred uvedeným termínom, nám to písomne oznámte.
Ďakujem za zaslanie životopisu, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady.
Zaslaním životopisu a motivačného listu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť C.S.CARGO Slovakia a.s. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred uvedeným termínom, nám to písomne oznámte.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Účtovníctvo
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nevyhnutnáprax s účtovníctvom min. 5 rokov, prax v doprave výhodou
- skúsenosti s riadením ľudí,
- znalosť zákona o DPH expert,
- znalosť práce s PC expert,
- dynamický, flexibilný, samostatný komunikatívny človek,
- spoľahlivosť, presnosť, rýchlosť, odolnosť voči stresu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
C.S. CARGO Holding a.s. patrí k vedúcim firmám v logistickom odvetví v regióne CEE. Dopravu a logistiku zabezpečujú dcérske spoločnosti, ktoré v súčasnosti aktívne pôsobia v štyroch krajinách. V Českej republike a na Slovensku je C.S. CARGO jedným z lídrov svojho odvetvia.
Našim zákazníkom ponúkame komplexné logistické služby za podpory vlastných IT technológií. Každému klientovi pripravujeme optimalizované riešenie na základe jeho požiadaviek.
Naša spoločnosť si chce i naďalej upevňovať vedúce postavenie na trhu dopravných a logistických služieb a neustále sa dynamicky rozvíjať, preto ponúkame motivovaným a kvalifikovaným záujemcom širokú škálu profesionálneho uplatnenia.
Našim zákazníkom ponúkame komplexné logistické služby za podpory vlastných IT technológií. Každému klientovi pripravujeme optimalizované riešenie na základe jeho požiadaviek.
Naša spoločnosť si chce i naďalej upevňovať vedúce postavenie na trhu dopravných a logistických služieb a neustále sa dynamicky rozvíjať, preto ponúkame motivovaným a kvalifikovaným záujemcom širokú škálu profesionálneho uplatnenia.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4783357
Dátum zverejnenia: 19.4.2024
2024-04-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Hlavný účtovník Spoločnosť: C.S.CARGO Slovakia a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 200 EUR/mesiac