Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka GR & marketing koordinátor/ka
C.S.CARGO Slovakia a.s.
Miesto práce
Hodonínska 25, 841 03 Záhorská Bystrica
Hodonínska 25, 841 03 Záhorská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacZákladná mzda od 950 eur + 30 % osobne ohodnotenie. Finálna výška mzdy na základe dohody s kandidátom.
950 EUR/mesiacZákladná mzda od 950 eur + 30 % osobne ohodnotenie. Finálna výška mzdy na základe dohody s kandidátom.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- prijímanie, vítanie a uvádzanie návštevníkov
- vybavovanie telefonických hovorov, prijímanie, odosielanie a evidencia poštových resp. elektronických zásielok v slovenskom aj anglickom jazyku
- správa písomnej agendy, vystavovanie objednávok, evidencia zmlúv
- organizácia porád, stretnutí vedenia spoločnosti, vyhotovovanie zápisov z porád, organizovanie služobných cest managementu
- bežný telefonický kontakt s obchodnými (aj zahraničnými) partnermi
- komunikácia so správcom budovy
- komunikácia s notárskym úradom, zabezpečenie splnomocnenia, podpisu štatutára, zhotovenie vizitiek a pečiatok
- objednávanie kancelárskych potrieb, kávy
- tvorba a aktualizácia marketingových materiálov
- komunikácia s dodávateľmi - grafika, tlač, eventy (vianočné darčeky, workshopy)
- správa a aktualizácia sociálnych sítí /intranetu, podpora firemného webu
- spolupráca s HR a prevádzkou - náborové kampane, zamestnanecké súťaže
- interný marketing
- vybavovanie telefonických hovorov, prijímanie, odosielanie a evidencia poštových resp. elektronických zásielok v slovenskom aj anglickom jazyku
- správa písomnej agendy, vystavovanie objednávok, evidencia zmlúv
- organizácia porád, stretnutí vedenia spoločnosti, vyhotovovanie zápisov z porád, organizovanie služobných cest managementu
- bežný telefonický kontakt s obchodnými (aj zahraničnými) partnermi
- komunikácia so správcom budovy
- komunikácia s notárskym úradom, zabezpečenie splnomocnenia, podpisu štatutára, zhotovenie vizitiek a pečiatok
- objednávanie kancelárskych potrieb, kávy
- tvorba a aktualizácia marketingových materiálov
- komunikácia s dodávateľmi - grafika, tlač, eventy (vianočné darčeky, workshopy)
- správa a aktualizácia sociálnych sítí /intranetu, podpora firemného webu
- spolupráca s HR a prevádzkou - náborové kampane, zamestnanecké súťaže
- interný marketing
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného a profesionálneho rastu v rámci zabehnutej spoločnosti
- pružná pracovná doba
- výborný kolektív
- možnosť osobného a profesionálneho rastu v rámci zabehnutej spoločnosti
- pružná pracovná doba
- výborný kolektív
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické,humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Adobe InDesign - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Adobe InDesign - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ/VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii min. 1 rok
- znalosť práce s PC
- AJ – mierne pokročilý
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni, precíznosť, samostatnosť
- príjemné vystupovanie
- prax na podobnej pozícii min. 1 rok
- znalosť práce s PC
- AJ – mierne pokročilý
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni, precíznosť, samostatnosť
- príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
C.S. CARGO Holding a.s. patrí k vedúcim firmám v logistickom odvetví v regióne CEE. Dopravu a logistiku zabezpečujú dcérske spoločnosti, ktoré v súčasnosti aktívne pôsobia v štyroch krajinách. V Českej republike a na Slovensku je C.S. CARGO jedným z lídrov svojho odvetvia.
Našim zákazníkom ponúkame komplexné logistické služby za podpory vlastných IT technológií. Každému klientovi pripravujeme optimalizované riešenie na základe jeho požiadaviek.
Naša spoločnosť si chce i naďalej upevňovať vedúce postavenie na trhu dopravných a logistických služieb a neustále sa dynamicky rozvíjať, preto ponúkame motivovaným a kvalifikovaným záujemcom širokú škálu profesionálneho uplatnenia.
Našim zákazníkom ponúkame komplexné logistické služby za podpory vlastných IT technológií. Každému klientovi pripravujeme optimalizované riešenie na základe jeho požiadaviek.
Naša spoločnosť si chce i naďalej upevňovať vedúce postavenie na trhu dopravných a logistických služieb a neustále sa dynamicky rozvíjať, preto ponúkame motivovaným a kvalifikovaným záujemcom širokú škálu profesionálneho uplatnenia.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4104085
Dátum zverejnenia: 16.6.2021
2021-06-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový špecialista, Office manager Spoločnosť: C.S.CARGO Slovakia a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac