Referent technického controllingu a registratúry

Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vedenie sekretariátu prevádzkového úseku spoločnosti
  • príprava podkladov k poradám, vyhotovovanie záznamov z porád evidencia úloh a príkazov
  • spracovanie podpísanej dokumentácie, delenie, priradenie a expedícia na poštu
  • spracovanie a kontrola verejnej emailovej schránky
  • evidencia a spracovanie pošty v programe registratúry, rozdelenie na oddelenia
  • spracovanie a evidencia spisov úseku
  • spracovanie a evidencia štatistík a analýz podniku v správe technického námestníka
  • samostatné pripravovanie podkladov a prezentácií nadriadenému
  • komunikovanie s obchodnými partnermi spoločnosti
  • zostavovanie týždenných, mesačných a ročných plánov práce vedúceho
  • pripravovanie štatistík
  • vypracovávanie týždenných a mesačných reportov
  • komunikovanie s členmi vrcholového manažmentu spoločnosti a ostatných oddelení
  • kontroluje a odhaduje možností na zlepšenie výkonnosti a znižovanie nákladov
  • spracuje a vyhodnocuje hodnotenie interných a externých auditov
  • vedie evidenciu a dokumentáciu pre prevádzkový úsek
  • eviduje a riadi ukazovatele verejného obstarávania
  • zabezpečuje zverejňovanie zmlúv v rámci svojej pôsobnosti
  • spracovávanie podkladov pre vyhodnocovanie transferových obchodov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príspevok na stravu zamestnanca
  • príspevok do DDP
  • príspevok na športové aktivity
  • príspevok na kultúrne akcie
  • príspevok na regeneráciu pracovnej sily
  • zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu, zašlite profesijný štruktúrovaný životopis na kontaktné údaje:
Južné nábrežie 13
042 19 Košice

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

controlling a registratúra

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosť s nástrojmi určenými na registratúru
  • Samostatnosť, ale pritom byť tímový hráč
  • Dôslednosť a dodržiavanie termínov.
  • Prozákaznícka orientácia a asertivita
  • Zvládanie náporových a stresových situácií
  • Hospodárska korešpondencia - pokročilý
  • MS office - pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Durová
Tel.: +421557871329
E-mail: poslať životopis
ID: 3908993  Dátum zverejnenia: 6.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac