Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac
800 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie sekretariátu prevádzkového úseku spoločnosti
- príprava podkladov k poradám, vyhotovovanie záznamov z porád evidencia úloh a príkazov
- spracovanie podpísanej dokumentácie, delenie, priradenie a expedícia na poštu
- spracovanie a kontrola verejnej emailovej schránky
- evidencia a spracovanie pošty v programe registratúry, rozdelenie na oddelenia
- spracovanie a evidencia spisov úseku
- spracovanie a evidencia štatistík a analýz podniku v správe technického námestníka
- samostatné pripravovanie podkladov a prezentácií nadriadenému
- komunikovanie s obchodnými partnermi spoločnosti
- zostavovanie týždenných, mesačných a ročných plánov práce vedúceho
- pripravovanie štatistík
- vypracovávanie týždenných a mesačných reportov
- komunikovanie s členmi vrcholového manažmentu spoločnosti a ostatných oddelení
- kontroluje a odhaduje možností na zlepšenie výkonnosti a znižovanie nákladov
- spracuje a vyhodnocuje hodnotenie interných a externých auditov
- vedie evidenciu a dokumentáciu pre prevádzkový úsek
- eviduje a riadi ukazovatele verejného obstarávania
- zabezpečuje zverejňovanie zmlúv v rámci svojej pôsobnosti
- spracovávanie podkladov pre vyhodnocovanie transferových obchodov
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na stravu zamestnanca
- príspevok do DDP
- príspevok na športové aktivity
- príspevok na kultúrne akcie
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, zašlite profesijný štruktúrovaný životopis na kontaktné údaje:
042 19 Košice
- email: [email protected]
- resp. Poštou na adresu: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
042 19 Košice
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
controlling a registratúra
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s nástrojmi určenými na registratúru
- Samostatnosť, ale pritom byť tímový hráč
- Dôslednosť a dodržiavanie termínov.
- Prozákaznícka orientácia a asertivita
- Zvládanie náporových a stresových situácií
- Hospodárska korešpondencia - pokročilý
- MS office - pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3908993
Dátum zverejnenia: 6.5.2020
2020-05-06
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac