Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac
800 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Efektívne spracovanie a riešenie prichádzajúcich žiadostí prvotného stupňa (nahlášky operačného strediska, požiadavky, incidenty, výpadky....)
- Poskytnutie prvotnej technickej či funkčnej podpory
- Identifikovanie prichádzajúcich požiadaviek, zaradenie kategorizácia a riadenie
- Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s ďalšou úrovňou technickej podpory
- Vykonanie vzdialeného odstraňovania problémov pomocou diagnostických techník a relevantných otázok
- Reportovanie požiadaviek zákazníkov v stanovenom časovom limite
- Sledovanie, kontrola a aktualizácia stavu chýb a požiadaviek na základe platných zmlúv
- Osvojenie si informácií a ponúkaných službách a produktoch spoločnosti
- Aktualizácia používateľských dokumentácií
- Pravidelné školenia zákazníkov a zamestnancov do ponúkaných systémov
- Analýza a evidencia technických problémov a zásahov
- Riadenie dátového toku evidencia a technického riešenia požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na stravu zamestnanca
- príspevok do DDP
- príspevok na športové aktivity
- príspevok na kultúrne akcie
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, zašlite profesijný štruktúrovaný životopis na kontaktné údaje:
042 19 Košice
- email: [email protected]
- resp. Poštou na adresu: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
042 19 Košice
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s nástrojmi určenými na technickú podporu - HelpDesk
- Znalosť HTML/CSS a prípadne aj JavaScriptu aspoň na základnej úrovni
- Samostatnosť, ale pritom byť tímový hráč
- Dôkladnosť a dodržiavanie termínov.
- Prozakaznícka orientácia a asertivita
- Zvládanie náporových a stresových situácií
- Záujem o aktuálne trendy a prehľad v novinkách v oblasti IT
- Znalosť MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3908688
Dátum zverejnenia: 6.5.2020
2020-05-06
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor Spoločnosť: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac