Referent technickej podpory - Helpdesk špecialista

Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Efektívne spracovanie a riešenie prichádzajúcich žiadostí prvotného stupňa (nahlášky operačného strediska, požiadavky, incidenty, výpadky....)
  • Poskytnutie prvotnej technickej či funkčnej podpory
  • Identifikovanie prichádzajúcich požiadaviek, zaradenie kategorizácia a riadenie
  • Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s ďalšou úrovňou technickej podpory
  • Vykonanie vzdialeného odstraňovania problémov pomocou diagnostických techník a relevantných otázok
  • Reportovanie požiadaviek zákazníkov v stanovenom časovom limite
  • Sledovanie, kontrola a aktualizácia stavu chýb a požiadaviek na základe platných zmlúv
  • Osvojenie si informácií a ponúkaných službách a produktoch spoločnosti
  • Aktualizácia používateľských dokumentácií
  • Pravidelné školenia zákazníkov a zamestnancov do ponúkaných systémov
  • Analýza a evidencia technických problémov a zásahov
  • Riadenie dátového toku evidencia a technického riešenia požiadaviek

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príspevok na stravu zamestnanca
  • príspevok do DDP
  • príspevok na športové aktivity
  • príspevok na kultúrne akcie
  • príspevok na regeneráciu pracovnej sily
  • zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu, zašlite profesijný štruktúrovaný životopis na kontaktné údaje:
Južné nábrežie 13
042 19 Košice

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosť s nástrojmi určenými na technickú podporu - HelpDesk
  • Znalosť HTML/CSS a prípadne aj JavaScriptu aspoň na základnej úrovni
  • Samostatnosť, ale pritom byť tímový hráč
  • Dôkladnosť a dodržiavanie termínov.
  • Prozakaznícka orientácia a asertivita
  • Zvládanie náporových a stresových situácií
  • Záujem o aktuálne trendy a prehľad v novinkách v oblasti IT
  • Znalosť MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Durová
Tel.: +421557871329
E-mail: poslať životopis
ID: 3908688  Dátum zverejnenia: 6.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac