Logo BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Senior účtovník/čka - Stabilná spoločnosť

BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 - 3 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a seniority kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, stabilnú spoločnosť s medzinárodným zázemím, hľadáme skúseného a samostatného senior účtovníka/účtovníčku, ktorému nechýba zmysel pre detail. Ponúkame komplexnú účtovnú pozíciu, priestor na sebarealizáciu a možnosť spolupráce s kolegami aj zo zahraničia. Ak hľadáte istotu, priateľské pracovné prostredie a dlhodobú spoluprácu, táto pozícia môže byť pre vás tou správnou príležitosťou.

Hlavná náplň práce zahŕňa:​

  • Komplexné spracovanie účtovných a kontrolných činností podľa platných predpisov
  • Správa prijatých a vystavených faktúr, platobných dokladov a všetkých účtovných operácií
  • Zodpovednosť za daňovú agendu (DPH, daň z motorových vozidiel, daň z nehnuteľností) a kontrolu daňových dokumentov
  • Príprava prevodných príkazov a zabezpečenie včasných úhrad
  • Pravidelné vypracovávanie finančných správ (výkaz ziskov a strát, súvaha, pohľadávky, záväzky, likvidita)
  • Komunikácia s bankami, poisťovňami a daňovými úradmi
  • Zodpovednosť za štatistické správy a podporu pri auditoch
  • Kontrola a inventarizácia účtov, zosúlaďovanie pohľadávok a záväzkov
  • Vytváranie ročnej účtovnej závierky a podkladov pre konsolidovanú závierku
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami, vedením a centrálou v zahraničí

Zamestnanecké výhody, benefity

  • prostredie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť homeoffice
  • priateľský kolektív
  • možnosť vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. V priebehu najbližších dvoch týždňov budeme vyhodnocovať životopisy. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorých profily budú najviac korešpondovať s požiadavkami nášho klienta. V prípade, že sa do tohto termínu neozveme, považujte tento výberový proces za neaktuálny.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je stabilná spoločnosť s medzinárodným presahom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, financie, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

účtovníctvo

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva podmienkou
  • znalosť práce s programom Microsoft Dynamics NAV D365 výhodou
  • spoľahlivosť, samostatnosť a analytické myslenie
  • tímovosť a ochota učiť sa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Makovická
E-mail: poslať životopis
ID: 5096510  Dátum zverejnenia: 26.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac