Contract Specialist & Office Manager

BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Responsible for system administration of contract management tool (M-files)
• M-Files support/technical support together with IT and supplier
• M-Files trainings
• Preparation of contracts and archiving
• Takes care of contract templates from formal perspective
• Tracking of contracts, scanning and archiving
• Communication with suppliers regarding office (postal services, coffee, flowers, cleaning service, safety ect.) Ensures smooth operation of the SK office.
• Work with safety trainings programme - BOZP, PO and drivers (INSTRUCTOR)
• Creation of Vendor Master Data requests for SK
• Distribution of costs - flight tickets, train tickets, courier services, car wash

Zamestnanecké výhody, benefity

- employee benefits

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoju žiadosť a štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku s aktuálnou fotografiou na e-mailovú adresu: [email protected]

„Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách uvedených dokumentov spoločnosťou Profesia, spol. s r.o. a BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. prostredníctvom stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že niektoré informácie, ktoré poskytujem, vrátane zobrazenia fotografie, patria do osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto moje osobné údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú 3 roky. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.“

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Naším klientom je farmaceutická spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Education: min. secondary school (high school or economical school)
• Skills :
- strong ability in contract management
- excellent communication skills
- motivation to improve processes, positive and proactive attitude
- flexibility and team oriented personality
- organized personality
• Language : fluent Slovak and English
• PC : Excellent PC skills – Microsoft office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint,….), Internet, SharePoint, ect.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3214147  Dátum zverejnenia: 13.10.2017