Office asistentka/asistentka riaditeľa

BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000€ min. (prípadne viac, v závislosti od skúsenosti kandidáta + variabilná zložka)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Administratívne zabezpečenie chodu kancelárie
- Zabezpečovanie aktívnej podpory riaditeľa spoločnosti
- Organizácia a plánovanie stretnutí, organizácia kalendára
- Zabezpečovanie administratívnej agendy, paletové hospodárstvo
- Práca na rôznorodých projektoch
- Vedenie agendy služobných ciest
- Office management, objednávanie kancelárskych potrieb
- Riešenie ad-hoc situácií

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti
- Možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania
- Rodinné a priateľské prostredie
- Ďalšie iné benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoj motivačný a štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu: [email protected]

Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:

„Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách uvedených dokumentov spoločnosťou Profesia, spol. s r.o. a BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. prostredníctvom stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že niektoré informácie, ktoré poskytujem, vrátane zobrazenia fotografie, patria do osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto moje osobné údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú 3 roky. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.“

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je logistická spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť MS Office na pokročilej úrovni
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Prax na pozícii asistentky
- Flexibilita
- Komunikatívnosť
- Proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 2569232  Dátum zverejnenia: 2.7.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000€ min. (prípadne viac, v závislosti od skúsenosti kandidáta + variabilná zložka)