Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistentka/asistentka riaditeľa
BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000€ min. (prípadne viac, v závislosti od skúsenosti kandidáta + variabilná zložka)
1000€ min. (prípadne viac, v závislosti od skúsenosti kandidáta + variabilná zložka)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívne zabezpečenie chodu kancelárie
- Zabezpečovanie aktívnej podpory riaditeľa spoločnosti
- Organizácia a plánovanie stretnutí, organizácia kalendára
- Zabezpečovanie administratívnej agendy, paletové hospodárstvo
- Práca na rôznorodých projektoch
- Vedenie agendy služobných ciest
- Office management, objednávanie kancelárskych potrieb
- Riešenie ad-hoc situácií
- Zabezpečovanie aktívnej podpory riaditeľa spoločnosti
- Organizácia a plánovanie stretnutí, organizácia kalendára
- Zabezpečovanie administratívnej agendy, paletové hospodárstvo
- Práca na rôznorodých projektoch
- Vedenie agendy služobných ciest
- Office management, objednávanie kancelárskych potrieb
- Riešenie ad-hoc situácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania
- Rodinné a priateľské prostredie
- Ďalšie iné benefity
- Možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania
- Rodinné a priateľské prostredie
- Ďalšie iné benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoj motivačný a štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu: [email protected]
Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:
„Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách uvedených dokumentov spoločnosťou Profesia, spol. s r.o. a BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. prostredníctvom stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že niektoré informácie, ktoré poskytujem, vrátane zobrazenia fotografie, patria do osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto moje osobné údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú 3 roky. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.“
Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:
„Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách uvedených dokumentov spoločnosťou Profesia, spol. s r.o. a BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. prostredníctvom stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že niektoré informácie, ktoré poskytujem, vrátane zobrazenia fotografie, patria do osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto moje osobné údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú 3 roky. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.“
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je logistická spoločnosť.
Naším klientom je logistická spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť MS Office na pokročilej úrovni
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Prax na pozícii asistentky
- Flexibilita
- Komunikatívnosť
- Proaktivita
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Prax na pozícii asistentky
- Flexibilita
- Komunikatívnosť
- Proaktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2569232
Dátum zverejnenia: 2.7.2018
2018-07-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000€ min. (prípadne viac, v závislosti od skúsenosti kandidáta + variabilná zložka)