Payment Validation Specialist

Business Development s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

You will be responsible for cross checking of payments . The main job responsibilities will be data screening and comparison in Excel. The agenda includes also master data adjustments for all serviced countries.
• Responsible for internal control accounting agenda for serviced countries
• Internal control of payments and bank transfer in internal tools and software
• Validation of master data for financial transaction purposes
• Reporting of possible AML activities in relation with bank transfers and payments
• Handle all the task on time with potential support provided to colleagues within the department
• Manage all the tasks delegated from the managers are fulfilled on time and correctly
• Manage all the responsibilities in a positive matter for employer
• Be at disposal for demands either from compliance, internal customers and management
• Close cooperation with the teams of ARC and all countries supported by ARC
TASKS
• Creating and updating Excel reports
• Comparison of payment data with master data
• Adjusting and editing master data to achieve improving report accuracy
• Notifying any suspicious transactions
• Responsibility for archiving documentation
• Following internal processes
• Working instruction preparation and participation on procedures preparation
• Statistics submission
• Internal control preparation and follow up
• Acting in-line with managers requests and demands

Zamestnanecké výhody, benefity

* Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork
* 5 weeks of vacation
* Yearly bonus
* Language courses
* Multisport Card for active free time /50% of costs is covered by company/
* Food voucher of value 4,- € per every working day
* Fruit Days – fresh fruits once week delivered to the office
* Free water, coffee & tea in the office
* The full benefit plan will be introduced during the interview

Informácie o výberovom konaní

* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v anglickom jazyku.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta.
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je významná nadnárodná spoločnosť poskytujúca kompletný servis v oblasti automotive služieb .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Attention to details
* Assertivity and Empathy
* Organized and selfmotivated
* High standards of ethics and confidentiality to handle sensitive information
* Loyalty
* Structured way of working
* Fast acting
* Ability to handle various levels of communication
* Willing to learn

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa spoločnosti

Business Development s.r.o.
Gajova 4
811 09 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Alexandra Gregušová
Tel.: +421905929092
E-mail: poslať životopis
ID: 3869533  Dátum zverejnenia: 12.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac