Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Contact Centre Manager
Business Development s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac+ ročný bonus
2 200 EUR/mesiac+ ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Leading an international contact center – Shared Service Center supporting other internal entities
• Performing forecasting and scheduling of inbound and outbound activities
• Ensuring that the agreed SLA is respected
• Monitoring and ensuring of accountability for the application of operating systems including policies and procedures, operating structure, and information flow
• Works with key stakeholders (local and international) to continually improve processes
• Implements best practice functionality of telephony system by working closely with IT
• Methodologically managing contact center and related processes
• Regular contact with the supported countries and solving uprising issues (in communication, in delivered services, in provided cooperation from the local country)
• Leading and supervising a team of Driver Desk Operators supporting drivers of selected entities
• Responsible for switchboard activities
• Participating in the recruitment process
• Development of the team members, identifying talents
• Performing forecasting and scheduling of inbound and outbound activities
• Ensuring that the agreed SLA is respected
• Monitoring and ensuring of accountability for the application of operating systems including policies and procedures, operating structure, and information flow
• Works with key stakeholders (local and international) to continually improve processes
• Implements best practice functionality of telephony system by working closely with IT
• Methodologically managing contact center and related processes
• Regular contact with the supported countries and solving uprising issues (in communication, in delivered services, in provided cooperation from the local country)
• Leading and supervising a team of Driver Desk Operators supporting drivers of selected entities
• Responsible for switchboard activities
• Participating in the recruitment process
• Development of the team members, identifying talents
Zamestnanecké výhody, benefity
* zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti
* možnosť kariérneho rastu v rámci skupiny
* parkovacie miesto
* príspevky do 3. piliera
* 4x sick day
* dovolenka navyše
* rozšírený pitný režim, ovocie v kuchynkách
* špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
* školenia, teambuildingy
* možnosť kariérneho rastu v rámci skupiny
* parkovacie miesto
* príspevky do 3. piliera
* 4x sick day
* dovolenka navyše
* rozšírený pitný režim, ovocie v kuchynkách
* špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
* školenia, teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v anglickom jazyku.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je jeden z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Vymýšľať a zavádzať riešenia, ktoré zjednodušia a optimalizujú služby spojené s automobilovou mobilitou, také je každodenné poslanie spoločnosti. Od svojho založenia v roku 1989 sa spoločnosť stala medzinárodným lídrom dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Naším klientom je jeden z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Vymýšľať a zavádzať riešenia, ktoré zjednodušia a optimalizujú služby spojené s automobilovou mobilitou, také je každodenné poslanie spoločnosti. Od svojho založenia v roku 1989 sa spoločnosť stala medzinárodným lídrom dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Process improvement mindset
* Ability to handle complex tasks at the same time
* Conflict resolution skills
* Ability to handle complex tasks at the same time
* Conflict resolution skills
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3844345
Dátum zverejnenia: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: Business Development s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac