Senior Financial and Pricing analyst

Business Development s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Analysis of prices on the used car market
• Organisation of regular Expert Committees to discuss vehicle residual values
• Preparing agenda for the committee and proactively presenting the results of own ad-hoc analysis related to residual value and pricing
• Develop working relations with local management in order to offer “expert” support
• Day to day contact with different business units within Arval
• Taking active part in pricing policy definition and revenue management
• Continuously work on improving reporting tools, bench marking tools used
• Supporting best practice sharing within the region
• Monthly reporting, cooperation with controlling department
• Prepare data for budget, forecasts and board of directors
• Analysis of the economic situation and macroeconomic trends

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

From 2000,- EUR (based on experience)

Zamestnanecké výhody, benefity

• international environment
• language courses on site
• trainnings
• team buildings and company events
• 25 days of vacation for all
• fruit days
• coffee and tea in the kitchens for free
• 4x sick days
• home office
• 4eur lunch tickets

Informácie o výberovom konaní

* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v anglickom jazyku.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta.
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je významná nadnárodná spoločnosť poskytujúca kompletný servis v oblasti poskytovania služieb na lokálnej ako aj medzinárodnej úrovni.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Economy, Finance

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Min. 2-4 years of experience in the field of controlling in multinational context
• Strong analytical skills: Identifies all aspects of a subject and examines them in a critical way to construct a broad point of view. Is driven by the desire to know more about things, people or events
• Good communication and presentation skills: Expresses his/her messages, both orally and in writing, in an effective, organised way, which is appropriate to the audience being addressed - Executive Committee members from CE region
• Rigour & Accuracy : Is constantly attentive to the precision and thoroughness of the information sent and to the quality of the work; ensures that errors are minimised
• English (mandatory) – Advanced. Daily communication in English
• Knowledge of data analysis and reporting skills
• Advanced use of Excel, preferably with VBA, SQL
• Excellent knowledge of MS Office products
• Good automotive market knowledge
• Team player and problem solving personality
• Willing to travel occasionally
• Understanding of the main principles is beneficial

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa spoločnosti

Business Development s.r.o.
Gajova 4
811 09 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ingrid Grebecová
Tel.: +421903554814
E-mail: poslať životopis
ID: 3805188   Dátum zverejnenia: 7.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   From 2000,- EUR (based on experience)