Senior Accountant

Business Development s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac1500 -1800 €/brutto + variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- preparing purchase requisitions for cost invoices, scan invoices, sending to FEG PL for posting
- accounting and tax verification of invoices
- Incoming invoices register
- archiving documents
- preparing VAT returns including VAT ledgers and EC sales list
- monitoring tax non deductible items
- entering payments, transfers into electronic banking
- preparing accrual files
- account reconciliations
- documenting and controlling card transactions from Mobile expense (system for costs management)
- control of travel expenses and allowances, amounts to be deducted from business trips
- cooperation in booking bank statements referring to receivables with FEG PL
- compensations/clearing accounts, receivables and payables
- monitoring pre-payments made / advance invoices, payment for tender guarantees
- issuing FI Invoices (recharges....)
- verifying documents in terms of taxes
- analyzing tax changes
- monitoring purchase and sales transactions in terms of tax law
- treasury management including petty cash, cash register
- meal vouchers administration
- social fund administration

Zamestnanecké výhody, benefity

• Interesting job in international environment
• Challenging tasks requiring analytical mindset
• Motivation salary package and benefits

Informácie o výberovom konaní

* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v anglickom jazyku.

* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta.

* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je významná nadnárodná spoločnosť poskytujúca predaj a kompletný servis v oblasti medicínskych a röntgenových prístrojov .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Experience on similar position is required
* Knowledge of double-entry bookeeping
* SAP literacy is an advantage
* Strong Analyticial Skills
* Eager to learn
* Focus on details, loyalty and reliability
* Ability to demonstrate good common sense and sound judgment

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3746234  Dátum zverejnenia: 23.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 1 800 EUR/mesiac1500 -1800 €/brutto + variabilná zložka