Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior Accountant
Business Development s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac1500 -1800 €/brutto + variabilná zložka
1 500 - 1 800 EUR/mesiac1500 -1800 €/brutto + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- preparing purchase requisitions for cost invoices, scan invoices, sending to FEG PL for posting
- accounting and tax verification of invoices
- Incoming invoices register
- archiving documents
- preparing VAT returns including VAT ledgers and EC sales list
- monitoring tax non deductible items
- entering payments, transfers into electronic banking
- preparing accrual files
- account reconciliations
- documenting and controlling card transactions from Mobile expense (system for costs management)
- control of travel expenses and allowances, amounts to be deducted from business trips
- cooperation in booking bank statements referring to receivables with FEG PL
- compensations/clearing accounts, receivables and payables
- monitoring pre-payments made / advance invoices, payment for tender guarantees
- issuing FI Invoices (recharges....)
- verifying documents in terms of taxes
- analyzing tax changes
- monitoring purchase and sales transactions in terms of tax law
- treasury management including petty cash, cash register
- meal vouchers administration
- social fund administration
- accounting and tax verification of invoices
- Incoming invoices register
- archiving documents
- preparing VAT returns including VAT ledgers and EC sales list
- monitoring tax non deductible items
- entering payments, transfers into electronic banking
- preparing accrual files
- account reconciliations
- documenting and controlling card transactions from Mobile expense (system for costs management)
- control of travel expenses and allowances, amounts to be deducted from business trips
- cooperation in booking bank statements referring to receivables with FEG PL
- compensations/clearing accounts, receivables and payables
- monitoring pre-payments made / advance invoices, payment for tender guarantees
- issuing FI Invoices (recharges....)
- verifying documents in terms of taxes
- analyzing tax changes
- monitoring purchase and sales transactions in terms of tax law
- treasury management including petty cash, cash register
- meal vouchers administration
- social fund administration
Zamestnanecké výhody, benefity
• Interesting job in international environment
• Challenging tasks requiring analytical mindset
• Motivation salary package and benefits
• Challenging tasks requiring analytical mindset
• Motivation salary package and benefits
Informácie o výberovom konaní
* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v anglickom jazyku.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta.
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta.
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je významná nadnárodná spoločnosť poskytujúca predaj a kompletný servis v oblasti medicínskych a röntgenových prístrojov .
Naším klientom je významná nadnárodná spoločnosť poskytujúca predaj a kompletný servis v oblasti medicínskych a röntgenových prístrojov .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Experience on similar position is required
* Knowledge of double-entry bookeeping
* SAP literacy is an advantage
* Strong Analyticial Skills
* Eager to learn
* Focus on details, loyalty and reliability
* Ability to demonstrate good common sense and sound judgment
* Knowledge of double-entry bookeeping
* SAP literacy is an advantage
* Strong Analyticial Skills
* Eager to learn
* Focus on details, loyalty and reliability
* Ability to demonstrate good common sense and sound judgment
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3746234
Dátum zverejnenia: 23.8.2019
2019-08-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Controller, Finančný analytik, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: Business Development s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 1 800 EUR/mesiac1500 -1800 €/brutto + variabilná zložka