Category Manager SK/CZ/HU/AT

Business Development s.r.o.

Miesto práce
Pezinok - Panholec, Bratislavský kraj, okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Role Summary
Responsibility for team leadership, product category development and additional product services for customers across all of our markets (Czech Republic, Austria, Slovakia, and Hungary) including strong focus on commercial results.
Key responsibilities & accountabilities:
People Management
• Leading team of Product Managers and Category Assistants.
• Develop all team members for professionalism, knowledge growth and protect team stability.
• Build a strong awareness of customer thinking and customer focus within the team.
Category development
• Create strategic mid-term plan for category (brands, channels, markets, and partners).
• Yearly negotiation with suppliers (cost prices for commodities, big deals frame conditions and suppliers attending Sales convention).
• Responsibility for strategic purchasing and budget achievement (supplier's back and program), management of no/slow movers products, new suppliers and product listing validation.
Commercial focus
• Sales & margin motivation, responsibility for service level of non-catalogue products

Zamestnanecké výhody, benefity

• Permanent employment
• Working in an international company with a long tradition
• Motivating salary
• Personal and career growth opportunities
• Education and training system
• Social, sport and team building events for our employees

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú predpoklady uvedené v tomto inzeráte.

Ak Vás popis pozície zaujal prosím pošlite mi Vaše CV v anglickom jazyku na nižšie uvedený link.
Ďakujem a teším sa na prípadné stretnutie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je nadnárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom spotrebných tovarov v B2B segmente.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Proven work experience.
• Hands on experience with MS Office (MS Excel).
• Strategic thinking and attention to detail.
• People management skills and understanding how to manage the priorities of multiple stakeholders in a complex environment and focus on the delivery of results.
• English language both speaking and writing is a must, other language as Hungarian or German is an advantage.
• Experience in SAP is an advantage.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3297251  Dátum zverejnenia: 29.1.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou