Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/- ka plánovania prepráv a zásob
BUDIŠ a. s.
Miesto práce
Budiš
Budiš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacvariabilná zložka do výšky 20%
1 050 EUR/mesiacvariabilná zložka do výšky 20%
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako bude vyzerať tvoja pracovná náplň?
- denné plánovanie prepráv na základe objednávok s termínom dodania tovaru zákazníkom (z toho vyplývajúca pohyblivá pracovná doba s potrebou práce v poobedňajších až večerných hodinách),
- udržovanie a aktualizácia databázy zákazníkov,
- kontrola denného/mesačného plánu prepráv, porovnanie plánu so skutočnosťou, - plánovanie transferových objednávok,
- aktívna komunikácia s dopravcami (s dispečermi dopravcu),
- aktívna komunikácia s obchodom a jeho požiadavkami na závoz,
- pravidelné sledovanie stavu zásob v rámci skladov v nadväznosti na vykrytelnosť objednávok,
- vystavovanie transferových a nákupných objednávok pre oblasť SK,
- schvaľovanie došlých faktúr za nákup a následná archivácia dokladov,
- vystavovanie a spracovanie objednávok POS materiálu na základe požiadaviek,
- objednávanie kuriéra,
- sledovanie skladových zásob,
- komunikácia s obchodným tímom.
- denné plánovanie prepráv na základe objednávok s termínom dodania tovaru zákazníkom (z toho vyplývajúca pohyblivá pracovná doba s potrebou práce v poobedňajších až večerných hodinách),
- udržovanie a aktualizácia databázy zákazníkov,
- kontrola denného/mesačného plánu prepráv, porovnanie plánu so skutočnosťou, - plánovanie transferových objednávok,
- aktívna komunikácia s dopravcami (s dispečermi dopravcu),
- aktívna komunikácia s obchodom a jeho požiadavkami na závoz,
- pravidelné sledovanie stavu zásob v rámci skladov v nadväznosti na vykrytelnosť objednávok,
- vystavovanie transferových a nákupných objednávok pre oblasť SK,
- schvaľovanie došlých faktúr za nákup a následná archivácia dokladov,
- vystavovanie a spracovanie objednávok POS materiálu na základe požiadaviek,
- objednávanie kuriéra,
- sledovanie skladových zásob,
- komunikácia s obchodným tímom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame navyše?
- dynamickú prácu v stabilnej spoločnosti s možnosťou sebarealizácie a osobnostného rastu,
- zvýhodnené ceny vlastných výrobkov,
- možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport,
- možnosť využitia palivovej zľavy na vybraných čerpacích staniciach,
- kurz cudzieho jazyka,
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru,
- firemné spoločenské a športové akcie,
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
- dynamickú prácu v stabilnej spoločnosti s možnosťou sebarealizácie a osobnostného rastu,
- zvýhodnené ceny vlastných výrobkov,
- možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport,
- možnosť využitia palivovej zľavy na vybraných čerpacích staniciach,
- kurz cudzieho jazyka,
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru,
- firemné spoločenské a športové akcie,
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
Informácie o výberovom konaní
Ak prejavíte záujem na obsadzovanú pracovnú pozíciu v našej spoločnosti zverejnenú na stránke www.profesia.sk, a prostredníctvom zdroja www.profesia.sk sprístupníte Vaše osobné údaje spoločnosti v rozsahu údajov, ktoré ste uviedli do životopisu a do žiadosti o prijatie do zamestnania, spoločnosť bude spracúvať Vaše osobné údaje za účelom: výberu uchádzačov o zamestnanie na obsadzované pracovné miesto. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR: realizovanie predzmluvných vzťahov, na ktorý spoločnosť nepotrebuje Váš súhlas. Poskytnutie osobných údajov je Vašou slobodnou voľbou, ak údaje spoločnosti neposkytnete, spoločnosť nebude môcť posúdiť Vašu vhodnosť na obsadzované pracovné miesto a nebude Vás môcť pozvať na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame?
- skúsenosti s riadením prepravy a zásob,
- znalosť prostredia výrobnej spoločnosti,
- znalosť práce v NAVISION a WMS je výhodou,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- inovatívnosť,
- time management.
- skúsenosti s riadením prepravy a zásob,
- znalosť prostredia výrobnej spoločnosti,
- znalosť práce v NAVISION a WMS je výhodou,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- inovatívnosť,
- time management.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BUDIŠ a. s. je moderná spoločnosť zastrešujúca popredné výrobné závody s dlhoročnou tradíciou v oblasti výroby a predaja širokej škály nealkoholických nápojov na slovenskom trhu ako sú: • BUDIŠ • FATRA • GEMERKA • ZLATÁ STUDŇA • LOKÁLKA• PFANNER • SUNQUICK •
Viac sa o nás dozviete na: https://www.budis.sk/sk/
Viac sa o nás dozviete na: https://www.budis.sk/sk/
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4325839
Dátum zverejnenia: 13.6.2022
2022-06-13
lokalita: Budiš Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BUDIŠ a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac