Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/-ka expedície
BUDIŠ a. s.
Miesto práce
Letisko M. R. Štefánika (BTS), Ivanská cesta, Bratislava
Letisko M. R. Štefánika (BTS), Ivanská cesta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac+ možnosť získania variabilnej zložky do výšky 20%
1 200 EUR/mesiac+ možnosť získania variabilnej zložky do výšky 20%
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme nového kolegu, ktorý je priateľský, ochotný učiť sa a otvorený novým pracovným výzvam.
Ako bude vyzerať pracovná náplň?
* kompletná príprava a spracovanie dokladov a ďalších náležitostí súvisiacich s dodávkou, príp. reklamáciu alebo vrátením tovaru,
* príjem, spracovanie a odvod hotovostných platieb,
* participácia na zabezpečení servisu pre sklad a vodičov,
* analýza konkrétnych požiadaviek zákazníkov a koordinácia ich plnenia v stanovených termínoch,
* vystavovanie, spracovanie a zabezpečenie príslušných expedičných dokladov pre zákazníka,
* schvaľovanie položiek k preprave resp. položiek k prevzatiu,
* vedenie evidencie odoslaného a prijatého tovaru,
* kontrola správnosti všetkých náležitosti daňových a účtovných dokladov.
Ako bude vyzerať pracovná náplň?
* kompletná príprava a spracovanie dokladov a ďalších náležitostí súvisiacich s dodávkou, príp. reklamáciu alebo vrátením tovaru,
* príjem, spracovanie a odvod hotovostných platieb,
* participácia na zabezpečení servisu pre sklad a vodičov,
* analýza konkrétnych požiadaviek zákazníkov a koordinácia ich plnenia v stanovených termínoch,
* vystavovanie, spracovanie a zabezpečenie príslušných expedičných dokladov pre zákazníka,
* schvaľovanie položiek k preprave resp. položiek k prevzatiu,
* vedenie evidencie odoslaného a prijatého tovaru,
* kontrola správnosti všetkých náležitosti daňových a účtovných dokladov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame navyše?
* finančné ohodnotenie zodpovedajúce pracovnej náplni,
* dynamická práca v stabilnej spoločnosti,
* možnosť sebarealizácie a osobnostného rastu,
* možnosť získania finančnej odmeny v závislosti od hospodárskeho výsledku spoločnosti,
* zvýhodnené ceny vlastných výrobkov,
* možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport,
* možnosť využitia palivovej zľavy vo vybraných čerpacích staniciach,
* veľmi príjemný kolektív,
* firemné spoločenské a športové akcie,
* a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
* finančné ohodnotenie zodpovedajúce pracovnej náplni,
* dynamická práca v stabilnej spoločnosti,
* možnosť sebarealizácie a osobnostného rastu,
* možnosť získania finančnej odmeny v závislosti od hospodárskeho výsledku spoločnosti,
* zvýhodnené ceny vlastných výrobkov,
* možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport,
* možnosť využitia palivovej zľavy vo vybraných čerpacích staniciach,
* veľmi príjemný kolektív,
* firemné spoločenské a športové akcie,
* a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
Informácie o výberovom konaní
Ak prejavíte záujem na obsadzovanú pracovnú pozíciu v našej spoločnosti zverejnenú na stránke www.profesia.sk, a prostredníctvom zdroja www.profesia.sk sprístupníte Vaše osobné údaje spoločnosti v rozsahu údajov, ktoré ste uviedli do životopisu a do žiadosti o prijatie do zamestnania, spoločnosť bude spracúvať Vaše osobné údaje za účelom: výberu uchádzačov o zamestnanie na obsadzované pracovné miesto. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR: realizovanie predzmluvných vzťahov, na ktorý spoločnosť nepotrebuje Váš súhlas. Poskytnutie osobných údajov je Vašou slobodnou voľbou, ak údaje spoločnosti neposkytnete, spoločnosť nebude môcť posúdiť Vašu vhodnosť na obsadzované pracovné miesto a nebude Vás môcť pozvať na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienky úspechu?
* dynamická a proaktívna osobnosť,
* rýchlosť, presnosť, zameranie na detail,
* analytické myslenie
* schopnosť samostatne pracovať, rozhodovať sa,
* príjemné vystupovanie a organizačné schopnosti,
* flexibilita a odolnosť voči stresu,
* ochota neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe,
* prax vo fakturácii a skladovej evidencii je výhodou.
* dynamická a proaktívna osobnosť,
* rýchlosť, presnosť, zameranie na detail,
* analytické myslenie
* schopnosť samostatne pracovať, rozhodovať sa,
* príjemné vystupovanie a organizačné schopnosti,
* flexibilita a odolnosť voči stresu,
* ochota neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe,
* prax vo fakturácii a skladovej evidencii je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BUDIŠ a. s. je moderná spoločnosť zastrešujúca popredné výrobné závody s dlhoročnou tradíciou v oblasti výroby a predaja širokej škály nealkoholických nápojov na slovenskom trhu ako sú: • BUDIŠ • FATRA • GEMERKA • ZLATÁ STUDŇA • LOKÁLKA• PFANNER • SUNQUICK •
Viac sa o nás dozviete na: https://www.budis.sk/sk/
Viac sa o nás dozviete na: https://www.budis.sk/sk/
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4182744
Dátum zverejnenia: 6.6.2022
2022-06-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Expedient, Referent odbytu Spoločnosť: BUDIŠ a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac