Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Project & Service Desk Manager
BUDAMAR LOGISTICS, a.s.
Miesto práce
Horárska 12, Bratislava
Horárska 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
- dohodou
- dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2000 EUR v závislostí od znalostí a skúseností kandidáta
2 000 EUR/mesiacod 2000 EUR v závislostí od znalostí a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za plnenie zverených úloh v rámci Incident, Problém a Change managementu v informačnom systéme SAP pre spoločnosti v rámci skupiny BUDAMAR.
- Riadenie prevádzkových servisných požiadaviek ,incidentov z zmenových požiadaviek systéme SAP:
o Zabezpečenie podpory pre užívateľov SAP, komunikácia s dodávateľom SAP pri riešení problémov a odstraňovaní chýb
o Riadenie zmenových požiadaviek ,podieľanie sa na procese prípravy zadania pre zmeny, testovania a aktualizácie dokumentácie pri implementácií nových funkcionalít
o Spolupráca pri implementácií migračných a prevádzkových projektov
- Kľúčový používateľ za oblasť Central Finance skupiny:
o Spravovanie kmeňových dát modulu Central Finance v systéme SAP
o Kontrola a overenie správnosti dátových súborov za účelom správneho importu a následného reportingu
o Spracovanie importných dávok v SAP
o Odstraňovanie chýb z dátových importov
o Správa nastavení SAP Central Finance - nastavenie prevodových mostíkov, parametrov pre účtovania nákladov a výnosov a ostatných finančných dát
- Riadenie prevádzkových servisných požiadaviek ,incidentov z zmenových požiadaviek systéme SAP:
o Zabezpečenie podpory pre užívateľov SAP, komunikácia s dodávateľom SAP pri riešení problémov a odstraňovaní chýb
o Riadenie zmenových požiadaviek ,podieľanie sa na procese prípravy zadania pre zmeny, testovania a aktualizácie dokumentácie pri implementácií nových funkcionalít
o Spolupráca pri implementácií migračných a prevádzkových projektov
- Kľúčový používateľ za oblasť Central Finance skupiny:
o Spravovanie kmeňových dát modulu Central Finance v systéme SAP
o Kontrola a overenie správnosti dátových súborov za účelom správneho importu a následného reportingu
o Spracovanie importných dávok v SAP
o Odstraňovanie chýb z dátových importov
o Správa nastavení SAP Central Finance - nastavenie prevodových mostíkov, parametrov pre účtovania nákladov a výnosov a ostatných finančných dát
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti v príjemnom pracovnom prostredí s bezproblémovým parkovaním
- príspevok na dovolenky
- jazykové vzdelávanie v sídle spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- klubová karta do fitnesscentra
- príspevok na dovolenky
- jazykové vzdelávanie v sídle spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- klubová karta do fitnesscentra
Informácie o výberovom konaní
Pri zasielaní Vašich materiálov prosíme uviesť písomný súhlas s ich spracovaním v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Všetky zaslané životopisy budú posúdené, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše podmienky.
Všetky zaslané životopisy budú posúdené, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše podmienky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
SAP S/4 HANA - Pokročilý
SAP Controlling module (CO) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP Controlling module (CO) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. 5 rokov v oblasti IT a projektov
- Balík MS Office – expert
- Znalosť aspoň jedného z modulov SAP – expert
- Projektový manažment
- Analytické myslenie
- Iniciatívnosť, systémový prístup, spoľahlivosť
- Precíznosť, samostatnosť
- Balík MS Office – expert
- Znalosť aspoň jedného z modulov SAP – expert
- Projektový manažment
- Analytické myslenie
- Iniciatívnosť, systémový prístup, spoľahlivosť
- Precíznosť, samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Akciová spoločnosť s medzinárodnou účasťou so zameraním na poskytovanie komplexných zasielateľských služieb v oblasti cestnej, železničnej, intermodálnej a multimodálnej prepravy, vlastniaca súkromného železničného dopravcu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4092427
Dátum zverejnenia: 31.5.2021
2021-05-31
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, IT projektový manažér, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: BUDAMAR LOGISTICS, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac