Office manager & assistant to CEO

BTS Cargo & Hangar Services, a.s.

Miesto práce
Ivanská cesta 65, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
06/2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívna podpora riaditeľa a ostatných oddelení - správa kalendára a kontaktov; organizácia stretnutí, zápisy zo stretnutí a porád; príprava listov, zmlúv na podpis; skenovanie, kopírovanie a viazanie dokumentov; vyhľadávanie dokumentov v internej databáze a archíve; správa digitálneho a fyzického archívu; evidencia obchodnej pošty

Komunikácia s úradmi, klientami a dodávateľmi – lízingová spoločnosť, poisťovací maklér, právnická kancelária, mobilný operátor, správca IT techniky, kuriérska spoločnosť, poštár

Starostlivosť o chod kancelárií, zasadačku, kuchynku, kvety

Kontrola upratovacej služby

Nákup kancelárskych potrieb a občerstvenia

Materiálne zabezpečenie - nákup IT techniky, mobilných telefónov, zariadenia kancelárií

Správa vozového parku – lízing, poistenie, servisy, prezúvanie pneumatík, riešenie poistných udalostí

Správa palivových kariet

Správa dochádzkového systému, kontrola a uzatváranie dochádzky

Príprava podkladov pre účtovníctvo - faktúry, interné doklady, vyúčtovania hotovosti a platby kartou

Vedenie a zodpovednosť za pokladňu

Príprava a distribúcia vstupných a parkovacích kariet pre klientov

Organizácia firemných eventov

Ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

Príjemné pracovné prostredie s priateľským kolektívom

Telefón a PC

Motivujúce finančné ohodnotenie

Finančný príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera

Finančný príspevok na stravné nad rámec stanovený zákonom

Možnosť sebarealizácie (vysoká miera samostatnosti pri práci)

Firemné a teambuildingové akcie

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

znalosť anglického jazyka slovom aj písmom;

práca s PC (MS Office) a bežnou kancelárskou technikou;

znalosť práce v programe CHASTIA a VEMA výhodou nie podmienkou;

organizovanosť, zodpovednosť, flexibilita, príjemné vystupovanie;

schopnosť pracovať aj pod stresom a určovať samostatne priority zadaných úloh;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, ktorá vlastní a spravuje súbor nehnuteľností ( kancelárie, sklady, hangáre) v atraktívnej lokalite blízko bratislavského letiska.
V krátkodobom horizonte bude realizovaný developerský plán s cieľom rozšíriť svoju pôsobnosť v danej lokalite.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

ID: 4824863  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac