Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager & assistant to CEO
BTS Cargo & Hangar Services, a.s.
Ivanská cesta 65, Ružinov
plný úväzok
06/2024
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administratívna podpora riaditeľa a ostatných oddelení - správa kalendára a kontaktov; organizácia stretnutí, zápisy zo stretnutí a porád; príprava listov, zmlúv na podpis; skenovanie, kopírovanie a viazanie dokumentov; vyhľadávanie dokumentov v internej databáze a archíve; správa digitálneho a fyzického archívu; evidencia obchodnej pošty
Komunikácia s úradmi, klientami a dodávateľmi – lízingová spoločnosť, poisťovací maklér, právnická kancelária, mobilný operátor, správca IT techniky, kuriérska spoločnosť, poštár
Starostlivosť o chod kancelárií, zasadačku, kuchynku, kvety
Kontrola upratovacej služby
Nákup kancelárskych potrieb a občerstvenia
Materiálne zabezpečenie - nákup IT techniky, mobilných telefónov, zariadenia kancelárií
Správa vozového parku – lízing, poistenie, servisy, prezúvanie pneumatík, riešenie poistných udalostí
Správa palivových kariet
Správa dochádzkového systému, kontrola a uzatváranie dochádzky
Príprava podkladov pre účtovníctvo - faktúry, interné doklady, vyúčtovania hotovosti a platby kartou
Vedenie a zodpovednosť za pokladňu
Príprava a distribúcia vstupných a parkovacích kariet pre klientov
Organizácia firemných eventov
Ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Príjemné pracovné prostredie s priateľským kolektívom
Telefón a PC
Motivujúce finančné ohodnotenie
Finančný príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
Finančný príspevok na stravné nad rámec stanovený zákonom
Možnosť sebarealizácie (vysoká miera samostatnosti pri práci)
Firemné a teambuildingové akcie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Teams - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť anglického jazyka slovom aj písmom;
práca s PC (MS Office) a bežnou kancelárskou technikou;
znalosť práce v programe CHASTIA a VEMA výhodou nie podmienkou;
organizovanosť, zodpovednosť, flexibilita, príjemné vystupovanie;
schopnosť pracovať aj pod stresom a určovať samostatne priority zadaných úloh;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V krátkodobom horizonte bude realizovaný developerský plán s cieľom rozšíriť svoju pôsobnosť v danej lokalite.