Odborný asistent oblastného riaditeľa (Back Office) Broker Consulting a.s.

Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
7.6.2021, prípadne dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Poskytujeme klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.

Úloha odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu:
1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- pôsobenie v dynamicky sa rozvíjajúcom tíme
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov

Informácie o výberovom konaní

V súčasnej dobe, keď je nápor na podporu klientov v oblasti finančného zabezpečenia rozširujeme tím o špecialistov v back office.
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

3.6.2021 (ostáva ešte 27 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Word - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 20 rokmi úspešného pôsobenia na trhu finančných a 5 rokov na trhu realitných služieb.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi popredné a najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (priemerný ročný nárast produkcie 15-25%).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných a realitných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie, finančné plánovanie a profesionálne realitné služby na území celej SR.

Adresa spoločnosti

Broker Consulting, a.s.
Trnavská cesta 3
83104 Bratislava
http://www.bcas.sk

Kontakt

ID: 4073726  Dátum zverejnenia: 3.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac