Odborný asistent oblastného riaditeľa (Back Office) Broker Consulting a.s.
Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
8.3.2021, prípadne dohodou aj skôr
8.3.2021, prípadne dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac
1 000 - 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Poskytujeme klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.
Úloha odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu:
1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
Úloha odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu:
1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pôsobenie v dynamicky sa rozvíjajúcom tíme
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov
Informácie o výberovom konaní
V súčasnej dobe, keď je nápor na podporu klientov v oblasti finančného zabezpečenia rozširujeme tím o špecialistov v back office.
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
1.3.2021 (ostáva ešte 0 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Word - základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 20 rokmi úspešného pôsobenia na trhu finančných a 5 rokov na trhu realitných služieb.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi popredné a najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (priemerný ročný nárast produkcie 15-25%).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných a realitných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie, finančné plánovanie a profesionálne realitné služby na území celej SR.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi popredné a najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (priemerný ročný nárast produkcie 15-25%).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných a realitných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie, finančné plánovanie a profesionálne realitné služby na území celej SR.
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4027893
Dátum zverejnenia: 1.2.2021
2021-02-01
Lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný analytik, Obchodný referent Spoločnosť: Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac