Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor zákazníckej podpory (Back Office - brigáda popri štúdiu)
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
1.9.2020 (15.9.2020)
1.9.2020 (15.9.2020)
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 300 EUR/mesiacPrípadne podľa odpracovaného rozsahu hodín
800 - 1 300 EUR/mesiacPrípadne podľa odpracovaného rozsahu hodín
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.
Úloha administrátora zákazníckej podpory je vykonávať podporné činnosti pre:
1. Spracovanie a spravovanie kľúčových klientských informácií
2. Podpora monitorovania potrieb a požiadaviek klientov
3. Asistencia pri modelovaní finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčich krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
Úloha administrátora zákazníckej podpory je vykonávať podporné činnosti pre:
1. Spracovanie a spravovanie kľúčových klientských informácií
2. Podpora monitorovania potrieb a požiadaviek klientov
3. Asistencia pri modelovaní finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčich krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
Zamestnanecké výhody, benefity
- pôsobenie v dynamicky sa rozvíjajúcom tíme
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov
Informácie o výberovom konaní
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3945794
Dátum zverejnenia: 2.8.2020
2020-08-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Finančný analytik, Obchodný referent Spoločnosť: Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac