Administrátor zákazníckej podpory (Back Office - brigáda popri štúdiu)

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
1.9.2020 (15.9.2020)
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 300 EUR/mesiacPrípadne podľa odpracovaného rozsahu hodín

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.

Úloha administrátora zákazníckej podpory je vykonávať podporné činnosti pre:
1. Spracovanie a spravovanie kľúčových klientských informácií
2. Podpora monitorovania potrieb a požiadaviek klientov
3. Asistencia pri modelovaní finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčich krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť

Zamestnanecké výhody, benefity

- pôsobenie v dynamicky sa rozvíjajúcom tíme
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov

Informácie o výberovom konaní

Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3945794  Dátum zverejnenia: 2.8.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac