Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent (back office) oblastného riaditeľa
Broker Consulting, a. s.
Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
15.2.2018 alebo dohodou aj skôr
15.2.2018 alebo dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka
700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- na základe pokynov oblastného riaditeľa zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov, pre klientov poradenského centra
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy
- možnosť následného postupu a uplatnenia ako finančný špecialista alebo obchodný manažér
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy
- možnosť následného postupu a uplatnenia ako finančný špecialista alebo obchodný manažér
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba
Informácie o výberovom konaní
Zasielajte svoj životopis s motivačným listom na adresu [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- komunikatívnosť, diskrétnosť, príjemné vystupovanie, asertivita v jednaní
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- komunikatívnosť, diskrétnosť, príjemné vystupovanie, asertivita v jednaní
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 19 rokmi úspešného pôsobenia na trhu komplexného finančného plánovania.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat narástol o vyše 25% za posledné roky).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat narástol o vyše 25% za posledné roky).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3280237
Dátum zverejnenia: 11.1.2018
2018-01-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný analytik, Produktový manažér - špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Broker Consulting, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka