Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent/asistentka v realitnom a finančnom obchodnom centre
Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Ul. 29. augusta 9, Bratislava
Ul. 29. augusta 9, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.07.2018
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Fixná zložka 300 Eur, od výkonu podľa provízií. Predpokladaný priemerný príjem cca 1200 Eur mesačne
Fixná zložka 300 Eur, od výkonu podľa provízií. Predpokladaný priemerný príjem cca 1200 Eur mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca s klientom podľa pokynov manažéra v kancelárii a v teréne.
Akvizícia nových klientov.
Komunikácia s finančnými inštitúciami a zastupovanie klienta u nich.
Príprava a podpisovanie zmlúv s klientmi (zväčša v elektronickej forme).
Školenie a vzdelávanie podľa interného vzdelávacieho systému.
Drobné administratívne práce a termínovanie stretnutí.
Akvizícia nových klientov.
Komunikácia s finančnými inštitúciami a zastupovanie klienta u nich.
Príprava a podpisovanie zmlúv s klientmi (zväčša v elektronickej forme).
Školenie a vzdelávanie podľa interného vzdelávacieho systému.
Drobné administratívne práce a termínovanie stretnutí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Vysoko kvalitný systém školení, následného vzdelávania a kariérnych možností.
Pracovné miesto v spoločnom realitnom a finančnom centre - možnosť získavania nových klientov aj priamo v úzkej spolupráci s realitnými špecialistami.
Práca v lukratívnej časti Bratislavy - Staré mesto.
Používanie moderných IT nástrojov pre prácu s klientom od prvého stretnutia až po realizáciu finančného plánu a následných zmlúv, ktoré smeruje k absolútnemu vylúčeniu množstva papierových tlačív. Vytvára bezpečný pracovný proces pri všetkých legislatívnych zmenách a požiadavkách.
Motivačné súťaže spojené s exotickým cestovaním, tímbildingy a ďalšie zaujímavé akcie.
Pri kvalitnom výkone nadštandardné odmeňovanie.
Bezpečie a dobré meno poprednej spoločnosti, ktorá sa vyznačuje stabilitou a dlhodobým rastom a ktorá je pripravená na dynamické zmeny požiadaviek trhu.
Pracovné miesto v spoločnom realitnom a finančnom centre - možnosť získavania nových klientov aj priamo v úzkej spolupráci s realitnými špecialistami.
Práca v lukratívnej časti Bratislavy - Staré mesto.
Používanie moderných IT nástrojov pre prácu s klientom od prvého stretnutia až po realizáciu finančného plánu a následných zmlúv, ktoré smeruje k absolútnemu vylúčeniu množstva papierových tlačív. Vytvára bezpečný pracovný proces pri všetkých legislatívnych zmenách a požiadavkách.
Motivačné súťaže spojené s exotickým cestovaním, tímbildingy a ďalšie zaujímavé akcie.
Pri kvalitnom výkone nadštandardné odmeňovanie.
Bezpečie a dobré meno poprednej spoločnosti, ktorá sa vyznačuje stabilitou a dlhodobým rastom a ktorá je pripravená na dynamické zmeny požiadaviek trhu.
Informácie o výberovom konaní
Zasielajte svoj životopis s motivačným listom na adresu [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- komunikatívnosť, diskrétnosť, príjemné vystupovanie, asertivita v jednaní
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- komunikatívnosť, diskrétnosť, príjemné vystupovanie, asertivita v jednaní
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je spoločnosť s viac ako 20 ročným úspešným pôsobením na trhu komplexného finančného plánovania. Následne otvorila aj úspešnú sieťovú realitnú kanceláriu, ktorá v prepojení s financovaním zabezpečuje plynulý chod obchodu s klientom a možnosť vyšších príjmov.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v týchto oblastiach.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný nárast klientov a obratu.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v týchto oblastiach.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný nárast klientov a obratu.
ID: 1858565
Dátum zverejnenia: 27.6.2018
2018-06-27
lokalita: Ul. 29. augusta 9, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Klientský pracovník, Realitný maklér, Úverový špecialista Spoločnosť: Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Fixná zložka 300 Eur, od výkonu podľa provízií. Predpokladaný priemerný príjem cca 1200 Eur mesačne