Hľadáme šikovného špeditéra/disponenta medzinárodnej kamiónovej dopravy bez určenia stropu mzdy. Ste to Vy?

BRAVO LOGISTICS, s. r. o.

Miesto práce
Námestie Matice Slovenskej, Žiar nad Hronom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
február - apríl 2022, po dohode možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 762 EUR/mesiacvýkonnostné odmeny, prémie z hospodárskeho výsledku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Plávate vo vodách obchodu v medzinárodnej doprave už nejaký čas? Máte na svojom konte množstvo úspešných obchodov a vo vašom portfóliu zásobu kontaktov? Obzeráte sa po novej pracovnej príležitosti alebo sa chcete posunúť niekde ďalej? Možno ste to Vy koho medzi nami radi privítame. Hľadáme šikovných partnerov a kolegov do tímu na pozíciu ŠPEDITÉRA/ DISPONENTA .

DÔVODY:
• Sami seba chceme v oblasti medzinárodnej dopravy posunúť o kúsok ďalej, prekonať svoje limity a ukázať okolitému svetu, že táto práca sa dá robiť aj inak –spoľahlivo a bezpečne, s dodržiavaním všetkých zákonov a morálnych pravidiel, pravdivosťou a aktuálnosťou informácií, pretože cítime zodpovednosť za správny chod spoločností, s ktorými spolupracujeme a tiež za ich renomé na trhu
• Neustále nám narastá množstvo stabilných zákazníkov a my chceme ďalej rásť. Preto rozširujeme obchodné oddelenie o ďalších šikovných obchodníkov - špeditérov/disponentov a hľadáme možno Vás
• Chceme pomáhať naším odberateľom, dodávateľom a zamestnancom uskutočniť ich potreby spoľahlivo, kvalitne, bezpečne, morálne, včas, k čomu nás zaväzuje morálny kódex, ktorý vo firme zavedený máme
• Chceme byť spoľahlivou, zodpovednou, bezpečnou a úspešnou firmou a k tomu potrebujeme Vašu pomoc
• Chceme Vám- nášmu partnerovi, dať priestor v našej jasnej vízii, priestor na sebarealizáciu a výkon, istotu zamestnania, nadštandardný príjem, dostatok času pre rodinu, oddych, či koníčky

KTO SME?
Sme dynamicky sa rozvíjajúca, finančne stabilná, spoľahlivá slovenská spoločnosť, pôsobiaca v medzinárodnej kamiónovej doprave, ktorá podporuje zosúladenie rodinného a pracovného života. Disponujeme vlastným oddelením dopravy a vozovým parkom, 12- mi vozidlami Mercedes - Benz Actros (11/2019) so zlatým servisným kontraktom a plne personálne zabezpečenou flotilou. Vieme kde, čo, ako, s čím, s kým, koľko a kedy jazdiť.
BEZPEČNOSŤ A SPOĽAHLIVOSŤ je náš nástroj, s ktorým pracujeme a aj "výrobok", ktorý predávame.
Naši vodiči patria medzi najlepšiu špičku jazdcov v rámci celej Slovenskej republiky v národnom hodnotení FleetBoard Drivers League 2018. Vďaka ich výborným vodičským zručnostiam a profesionálnej práci dispečerov a disponentov, sa BRAVO LOGISTICS v rámci tejto národnej ligy umiestnila v roku 2018 na 3. MIESTE v SR a na jazdný štýl neustále dbáme.Podporujeme zosúladenie rodinného a pracovného života vodičov MKD, preto máme rôzne režimy práce.
Hlavnou víziou spoločnosti je maximálna bezpečnosť v každom ohľade. Chceme byť špecialistom v preprave v rámci EÚ, ktorý je maximálne spoľahlivý smerom k dodávateľom, odberateľom i zamestnancom. Za účelom zvyšovania kvality práce a poskytovaných služieb, spoločnosť k tomuto cieľu vedie vybudovaný a do praxe zavedený funkčný systém riadenia kvality v zmysle normy ISO 9001:2015. Tiež zavedený morálny kódex, ktorý spoločnosť a jej zamestnancov usmerňuje a zaväzuje k správaniu bez klamania, zavádzania, podvodného konania, k dodržiavaniu všetkých príslušných zákonov a noriem.

HĽADÁME (Aký človek by ste mali byť?):
• Niekoho, kto naozaj rád "obchoduje" a cíti sa pri tom dobre
• Niekoho s výbornými komunikačnými schopnosťami, obchodnými a predajnými zručnosťami
• Toho, kto má prehľad v doprave a logistike (podmienkou je prax na pozícii špeditéra), má analytické a komplexné myslenie
• Človeka, ktorý efektívne využíva svoj pracovný čas a je pripravený podať výkon, výmenou za istotu zamestnania v progresívne rastúcej firme, rodinnú atmosféru na pracovisku, zaujímavú prácu v dynamickom kolektíve, nadštandardný plat, zamestnanecké benefity
• Niekoho, kto si je vedomý toho, akým dôležitým článkom v špedičnej a dopravnej firme je on sám, a že od jeho vyjednávacích a organizačných schopností, obchodníckych zručností, zodpovednosti, čestnosti, sebakontroly, dôslednosti, orientácie na výsledok, cieľavedomosti, prozákazníckeho prístupu, samostatnosti, ale aj schopnosti pracovať v tíme závisí úspešnosť firmy, zákazníkov, ale aj úspešnosť a spokojnosť jeho
• Niekoho, kto si uvedomuje dôležitosť svojho povolania, ale zároveň dôležitosť práce celého tímu v špedičnej a dopravnej firme, dôležitosť zákazníkov a dodávateľov
• Obchodníka, ktorý vie, že nedbanlivosť, nedôslednosť, pohodlnosť, nezodpovednosť, hnevlivosť, zavádzanie a klamstvo pri výkone jeho povolania môže mať pre firmu, aj pre neho samotného, veľmi negatívne následky a je mu to cudzie
• Človeka, ktorému spoľahlivosť a bezpečnosť je vlastná – je to náš nástroj, s ktorým pracujeme a aj „výrobok“, ktorý predávame. Človeka, ktorý sa rozhoduje v súlade so spoľahlivosťou a bezpečnosťou, lebo vie, že ich porušením ohrozuje bezpečnosť svoju, ale aj svojej rodiny, okolia, bezpečné fungovanie firmy, zákazníka

ČO BUDETE ROBIŤ?
• Svoju prácu budete vykonávať v open office, v sídle firmy, v Hoteli LUNA v Žiari nad Hronom od pondelka do piatka, pracovnú dobu 40 hod. týždenne budete mať pohyblivú (s pevnou časťou od 8:00 - 14:00 hod.)
• Budete sa venovať výlučne obchodnej činnosti
- aktívne vyhľadávať nových zákazníkov/ prepravy v krajinách EÚ a budete sa starať o súčasné portfólio
- prioritne vyťažovať interné zdroje MKD
- obstarávať prepravy prostredníctvom externého dopravcu - aktívne vyhľadávať externých dopravcov
• Budete jednať so zákazníkmi a externými dopravcami, komunikovať s interným oddelením dopravy-dispečingom
• Budete mať zodpovednosť za predajné výsledky v zverenej oblasti
• Budete preverovať bonitu a spoľahlivosť nového zákazníka, preverovať plnenie objednávok internou MKD alebo ext. dopravcami, aby boli naplňované ekonomické ciele organizácie
• Budete vyjednávať prepravné podmienky so zákazníkom a ext. dopravcami
• Budete zodpovedný za celkovú komunikáciu s partnermi, za uzatváranie/vystavovanie objednávok/ zmlúv so zákazníkmi, za riešenie nezhôd, za kontrolu, evidenciu a spárovanie sprievodných dokladov
• Budete vymáhať pohľadávky po lehote splatnosti
• Budete vykonávať administratívne činnosti súvisiace s výkonom práce a pravidelne reportovať

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO ZÍSKATE?
• Motivujúce a nadpriemerné ohodnotenie: stabilná mzda + výkonnostné ODMENY, odmeny z hospodárskeho výsledku
• Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú
• Stabilné zamestnanie, istotu a spoľahlivosť
• Pružnú pracovnú dobu (s pevnou časťou od 8:00-14:00 hod.)
• Možnosť sebarealizácie zaujímavou, zodpovednou a dynamickou prácou
• Garanciu pripísania mzdy na Váš účet k 10.dňu v mesiaci
• Dôsledné zaškolenie a podporu prideleného disponenta-mentora
• Možnosť kariérneho rastu
• Služobný telefón, notebook
• Možnosť kvalitného stravovania v reštaurácii Hotela LUNA výberom z 3 jedál obedového menu v cene 1,44 Eur/1 jedlo v pracovný deň
• Program zdravia: 50% zľavu za vstup do moderného fitness centra s rozlohou 700 m2 priamo v Hoteli LUNA
• Program vzdelávania: v súlade s plánom vzdelávania pravidelné odborné školenia
• Nákup letných pneumatík v spoločnosti A.R.S. spol. s.r.o. Banská Bystrica
• Zamestnávateľom dôsledné dodržiavanie všetkých zákonov
• Finančnú podporu a sociálnu výpomoc pri ťažkých životných situáciách

Informácie o výberovom konaní

STE TO VY, KOHO HĽADÁME?
Ak Vás táto ponuka práce zaujala, čaká Vás výberový pohovor, na ktorý Vás radi pozveme. V prvom kroku však pošlite na [email protected] svoj životopis, napíšte nám prečo by sme mali vybrať práve Vás a svoj text vyvážte spísaním svojich očakávaní. Ak si vyberieme práve Vás, stretneme sa potom osobne. Ak si Vás nevyberieme, odpíšeme Vám a dáme vedieť prečo. E-mail označte predmetom „ŠPEDITÉR“. Do 7 dní sa Vám určite ozveme a dáme Vám ďalšie inštrukcie. Ak si na osobnom stretnutí navzájom sadneme, dohodneme si termín vstupného školenia a nástupu. Veríme, že toto by mohol byť začiatok jedného výborného dlhoročného pracovného vzťahu a možno aj priateľstva.
Poskytnutím svojich osobných údajov nám taktiež dávate súhlas s ich spracovaním v súlade s požiadavkami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EU 2016/679 a zákona č. 18/2018 Zbierky zákonov o ochrane osobných údajov.

Kontakt:
Mgr. Mariana Kubáňová +421 911 330 361
E-mail: [email protected]
[email protected]
Web: http://www.bravolog.sk/

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

tehnické a informatické služby - zasielateľstvo, špedícia; ekonomické, obchodné, doprava

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO BY STE MALI VEDIEŤ? (Kvalifikačné požiadavky):

• Znalosti v oblasti dopravy a špedície
• Prax v oblasti špedície min. 3 roky
• Obchodnícke zručnosti a vyjednávacie schopnosti
• Aktívna znalosť nemeckého alebo anglického jazyka slovom a písmom
• Vodičský preukaz sk. B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KTO SME?
Sme dynamicky sa rozvíjajúca, finančne stabilná, spoľahlivá slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti medzinárodnej kamiónovej dopravy a špedície.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3592253  Dátum zverejnenia: 12.1.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 762 EUR/mesiac