Mzdová účtovníčka / Mzdový účtovník

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko

Miesto práce
Hviezdoslavovo námestie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.3. 2023 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacUvedená je minimálna mzda. Pracovná ponuka sa bude odvíjať od skúseností vybraného uchádzača. Platové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre naše ekonomické oddelenie hľadáme skúsenú kolegyňu alebo kolegu na pozíciu Mzdová účtovníčka / Mzdový účtovník . Dôležité sú pre nás skúsenosti so spracovaním miezd a príslušnej legislatívy, samostatnosť a spoľahlivosť.

Na tejto pozícii budete zodpovedať za :

• komplexné spracovanie miezd okolo 60 zamestnancov na HPP a 50 zamestnancov na dohody vykonávané mimo pracovného pomeru v súlade s legislatívnymi predpismi
• spracovanie honorárov umelcov
• príprava výkazov pre daňový úrad, štatistický úrad, jednotlivé zdravotné poisťovne, dôchodkové spoločnosti a ich odoslanie v stanovených termínoch
• mesačné zúčtovanie miezd v IS MRP a ich odsúhlasenie na základe mzdových výkazov a iných podkladov ku mzdám
• zasielanie výplatných pások zamestnancov emailom
• ročné zúčtovanie dane z príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti zamestnancov
• správne zdanenie príjmov vyplatených zamestnancom
• evidenciu exekúcií a zrážok u zamestnancov
• vystavovanie potvrdení o vymeriavacích základov zamestnancov pre potreby ÚPSVaR a iné inštitúcie podľa potreby
• výpočet a odosielanie podkladov súvisiacich s PN a OČR zamestnancov
• generovanie prevodných príkazov výplat zamestnancov a odvodových povinností, import do banky a zabezpečenie úhrady
• príprava podkladov na zaúčtovanie mzdových a sociálnych nákladov do účtovníctva
• spolupráca s pracovníkmi daňového úradu a inštitúciami sociálneho a zdravotného zabezpečenia pri kontrolách
• sledovanie zmien v daňovej, mzdovej a odvodovej legislatíve a ich implementácia v praxi
• spracovanie a evidencia dochádzky zamestnancov
• objednávka kreditu na stravovacie karty, výpočet a zúčtovanie finančného príspevku na stravovanie do miezd
• príprava pracovnoprávnej dokumentácie
• prihlášky, odhlášky, nahlasovanie zmien zamestnancov do a zo SP, ZP
• ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce

Pozícia je na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky predbežne na 3 roky.

Zamestnanecké výhody, benefity

• 5 bonusových dní dovolenky
• príjemný 4 členný tím ekonomického oddelenia
• odborné vzdelávanie (interná knižnica, konferencie, workshopy a iné)
• 7,5 hodinový pracovný čas
• možnosť práce z domu 1 x týždenne po skúšobnej dobe
• moderné prostredie v srdci starého mesta na Hviezdoslavovom námestí
• stravné v hodnote 5,10 €
• digitalizované interné systémy
• inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie
• Multisport

Informácie o výberovom konaní

• Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 16.2.2023 alebo kým inzerát nestiahneme.
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prednosť budeme dávať uchádzačom, ktorí majú:
• minimálne 3 ročnú prax so spracovaním miezd
• znalosť mzdovej a personálnej legislatívy
• znalosť zákona o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (553/2003 Z. z.) - § 5 - Platové triedy a zaraďovanie zamestnancov do platových tried je výhodou, nie podmienkou
• skúsenosti s prácou v programe MRP sú výhodou
• dobré komunikačné zručnosti a otvorenosť konštruktívnej debate
• dobrý time management a schopnosť dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• otvorenosť novým nápadom a chuť meniť a zlepšovať
• schopnosť analyticky myslieť a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko (BKIS) je stabilná, ale rozvíjajúca sa príspevková organizácia Hlavného mesta Bratislava.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mariana Lalinská
E-mail: poslať životopis
ID: 4502028  Dátum zverejnenia: 16.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac