Mzdová účtovníčka / Mzdový účtovník
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Miesto práce
Hviezdoslavovo námestie, Staré Mesto
Hviezdoslavovo námestie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3. 2023 alebo dohodou
1.3. 2023 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacUvedená je minimálna mzda. Pracovná ponuka sa bude odvíjať od skúseností vybraného uchádzača. Platové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.
1 300 EUR/mesiacUvedená je minimálna mzda. Pracovná ponuka sa bude odvíjať od skúseností vybraného uchádzača. Platové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre naše ekonomické oddelenie hľadáme skúsenú kolegyňu alebo kolegu na pozíciu Mzdová účtovníčka / Mzdový účtovník . Dôležité sú pre nás skúsenosti so spracovaním miezd a príslušnej legislatívy, samostatnosť a spoľahlivosť.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za :
• komplexné spracovanie miezd okolo 60 zamestnancov na HPP a 50 zamestnancov na dohody vykonávané mimo pracovného pomeru v súlade s legislatívnymi predpismi
• spracovanie honorárov umelcov
• príprava výkazov pre daňový úrad, štatistický úrad, jednotlivé zdravotné poisťovne, dôchodkové spoločnosti a ich odoslanie v stanovených termínoch
• mesačné zúčtovanie miezd v IS MRP a ich odsúhlasenie na základe mzdových výkazov a iných podkladov ku mzdám
• zasielanie výplatných pások zamestnancov emailom
• ročné zúčtovanie dane z príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti zamestnancov
• správne zdanenie príjmov vyplatených zamestnancom
• evidenciu exekúcií a zrážok u zamestnancov
• vystavovanie potvrdení o vymeriavacích základov zamestnancov pre potreby ÚPSVaR a iné inštitúcie podľa potreby
• výpočet a odosielanie podkladov súvisiacich s PN a OČR zamestnancov
• generovanie prevodných príkazov výplat zamestnancov a odvodových povinností, import do banky a zabezpečenie úhrady
• príprava podkladov na zaúčtovanie mzdových a sociálnych nákladov do účtovníctva
• spolupráca s pracovníkmi daňového úradu a inštitúciami sociálneho a zdravotného zabezpečenia pri kontrolách
• sledovanie zmien v daňovej, mzdovej a odvodovej legislatíve a ich implementácia v praxi
• spracovanie a evidencia dochádzky zamestnancov
• objednávka kreditu na stravovacie karty, výpočet a zúčtovanie finančného príspevku na stravovanie do miezd
• príprava pracovnoprávnej dokumentácie
• prihlášky, odhlášky, nahlasovanie zmien zamestnancov do a zo SP, ZP
• ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Pozícia je na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky predbežne na 3 roky.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za :
• komplexné spracovanie miezd okolo 60 zamestnancov na HPP a 50 zamestnancov na dohody vykonávané mimo pracovného pomeru v súlade s legislatívnymi predpismi
• spracovanie honorárov umelcov
• príprava výkazov pre daňový úrad, štatistický úrad, jednotlivé zdravotné poisťovne, dôchodkové spoločnosti a ich odoslanie v stanovených termínoch
• mesačné zúčtovanie miezd v IS MRP a ich odsúhlasenie na základe mzdových výkazov a iných podkladov ku mzdám
• zasielanie výplatných pások zamestnancov emailom
• ročné zúčtovanie dane z príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti zamestnancov
• správne zdanenie príjmov vyplatených zamestnancom
• evidenciu exekúcií a zrážok u zamestnancov
• vystavovanie potvrdení o vymeriavacích základov zamestnancov pre potreby ÚPSVaR a iné inštitúcie podľa potreby
• výpočet a odosielanie podkladov súvisiacich s PN a OČR zamestnancov
• generovanie prevodných príkazov výplat zamestnancov a odvodových povinností, import do banky a zabezpečenie úhrady
• príprava podkladov na zaúčtovanie mzdových a sociálnych nákladov do účtovníctva
• spolupráca s pracovníkmi daňového úradu a inštitúciami sociálneho a zdravotného zabezpečenia pri kontrolách
• sledovanie zmien v daňovej, mzdovej a odvodovej legislatíve a ich implementácia v praxi
• spracovanie a evidencia dochádzky zamestnancov
• objednávka kreditu na stravovacie karty, výpočet a zúčtovanie finančného príspevku na stravovanie do miezd
• príprava pracovnoprávnej dokumentácie
• prihlášky, odhlášky, nahlasovanie zmien zamestnancov do a zo SP, ZP
• ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Pozícia je na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky predbežne na 3 roky.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 5 bonusových dní dovolenky
• príjemný 4 členný tím ekonomického oddelenia
• odborné vzdelávanie (interná knižnica, konferencie, workshopy a iné)
• 7,5 hodinový pracovný čas
• možnosť práce z domu 1 x týždenne po skúšobnej dobe
• moderné prostredie v srdci starého mesta na Hviezdoslavovom námestí
• stravné v hodnote 5,10 €
• digitalizované interné systémy
• inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie
• Multisport
• príjemný 4 členný tím ekonomického oddelenia
• odborné vzdelávanie (interná knižnica, konferencie, workshopy a iné)
• 7,5 hodinový pracovný čas
• možnosť práce z domu 1 x týždenne po skúšobnej dobe
• moderné prostredie v srdci starého mesta na Hviezdoslavovom námestí
• stravné v hodnote 5,10 €
• digitalizované interné systémy
• inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie
• Multisport
Informácie o výberovom konaní
• Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 16.2.2023 alebo kým inzerát nestiahneme.
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prednosť budeme dávať uchádzačom, ktorí majú:
• minimálne 3 ročnú prax so spracovaním miezd
• znalosť mzdovej a personálnej legislatívy
• znalosť zákona o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (553/2003 Z. z.) - § 5 - Platové triedy a zaraďovanie zamestnancov do platových tried je výhodou, nie podmienkou
• skúsenosti s prácou v programe MRP sú výhodou
• dobré komunikačné zručnosti a otvorenosť konštruktívnej debate
• dobrý time management a schopnosť dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• otvorenosť novým nápadom a chuť meniť a zlepšovať
• schopnosť analyticky myslieť a orientácia na detail
• minimálne 3 ročnú prax so spracovaním miezd
• znalosť mzdovej a personálnej legislatívy
• znalosť zákona o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (553/2003 Z. z.) - § 5 - Platové triedy a zaraďovanie zamestnancov do platových tried je výhodou, nie podmienkou
• skúsenosti s prácou v programe MRP sú výhodou
• dobré komunikačné zručnosti a otvorenosť konštruktívnej debate
• dobrý time management a schopnosť dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• otvorenosť novým nápadom a chuť meniť a zlepšovať
• schopnosť analyticky myslieť a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko (BKIS) je stabilná, ale rozvíjajúca sa príspevková organizácia Hlavného mesta Bratislava.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4502028
Dátum zverejnenia: 16.1.2023
2023-01-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac