Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavná účtovníčka / Hlavný účtovník
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Miesto práce
Hviezdoslavovo námestie, Staré Mesto
Hviezdoslavovo námestie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap alebo dohodou
asap alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacUvedená je minimálna mzda. Reálna ponuka sa bude odvíjať od skúseností vybraného uchádzača. Platové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.
1 600 EUR/mesiacUvedená je minimálna mzda. Reálna ponuka sa bude odvíjať od skúseností vybraného uchádzača. Platové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre naše ekonomické oddelenie hľadáme skúsenú kolegyňu alebo kolegu na pozíciu Hlavná účtovníčka / Hlavný účtovník. Ťažiskové úlohy budú účtovníctvo a výkazníctvo.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za :
• Komplexné riadenie, organizácia a zodpovednosť za činnosť ekonomického oddelenia, výkon náročných odborných prác spojených so zabezpečovaním zatrieďovania nákladov a výnosov za rozpočtovú činnosť podľa platnej účtovnej osnovy, kontroly účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním z hľadiska dodržania platných právnych noriem.
• Riadenie 2 zamestnankýň oddelenia účtovníctva, kontrola a zabezpečenie ich odbornej práce
• Kontrola a schvaľovanie účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním
• Kontrola a schvaľovanie pokladničných dokladov, týkajúcich sa podnikateľskej a hlavnej činnosti organizácie
• Odsúhlasovanie syntetických a analytických účtov v zmysle účtovného rozvrhu
• Zabezpečenie procesu likvidácie dokladov a ich úhrad
• Priama zodpovednosť za zostavenie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky
• Spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu
• Kontrola a schvaľovanie zaraďovacích, vyraďovacích, zverovacích a odzverovacích protokolov hmotného a nehmotného majetku
• Kontrola a schvaľovanie pohybu hmotného a nehmotného majetku, materiálových zásob, cenín a ich následné zaúčtovanie
• Zabezpečenie a dohľad nad procesom a výsledkami inventarizácie
• Spolupráca a komunikácia s kontrolnými orgánmi (audítor, hlavný kontrolór mesta, daňový úrad, NKÚ)
• Metodické usmerňovanie a tvorba interných predpisov v oblasti účtovníctva
• Ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Na tejto pozícii budete zodpovedať za :
• Komplexné riadenie, organizácia a zodpovednosť za činnosť ekonomického oddelenia, výkon náročných odborných prác spojených so zabezpečovaním zatrieďovania nákladov a výnosov za rozpočtovú činnosť podľa platnej účtovnej osnovy, kontroly účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním z hľadiska dodržania platných právnych noriem.
• Riadenie 2 zamestnankýň oddelenia účtovníctva, kontrola a zabezpečenie ich odbornej práce
• Kontrola a schvaľovanie účtovných dokladov pred ich zaúčtovaním
• Kontrola a schvaľovanie pokladničných dokladov, týkajúcich sa podnikateľskej a hlavnej činnosti organizácie
• Odsúhlasovanie syntetických a analytických účtov v zmysle účtovného rozvrhu
• Zabezpečenie procesu likvidácie dokladov a ich úhrad
• Priama zodpovednosť za zostavenie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky
• Spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu
• Kontrola a schvaľovanie zaraďovacích, vyraďovacích, zverovacích a odzverovacích protokolov hmotného a nehmotného majetku
• Kontrola a schvaľovanie pohybu hmotného a nehmotného majetku, materiálových zásob, cenín a ich následné zaúčtovanie
• Zabezpečenie a dohľad nad procesom a výsledkami inventarizácie
• Spolupráca a komunikácia s kontrolnými orgánmi (audítor, hlavný kontrolór mesta, daňový úrad, NKÚ)
• Metodické usmerňovanie a tvorba interných predpisov v oblasti účtovníctva
• Ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zdieľané benefity mestských príspevkových organizácií.
• Stravné lístky 4 €
• Vzdelávacie kurzy odborného charakteru.
• Moderné prostredie v centre starého mesta na Hviezdoslavovom námestí.
• Príjemný 4 členný tím ekonomického oddelenia.
• Digitalizované interné systémy.
• Inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie.
• Stravné lístky 4 €
• Vzdelávacie kurzy odborného charakteru.
• Moderné prostredie v centre starého mesta na Hviezdoslavovom námestí.
• Príjemný 4 členný tím ekonomického oddelenia.
• Digitalizované interné systémy.
• Inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie.
Informácie o výberovom konaní
• Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 30.10.2021 alebo kým inzerát nestiahneme.
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.
• Prípadné otázky ohľadom výberového procesu posielajte na [email protected]
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.
• Prípadné otázky ohľadom výberového procesu posielajte na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prednosť budeme dávať uchádzačom, ktorí majú:
• prax minimálne 2 roky vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii
• analytické a logické myslenie
• zmysel pre detail a poriadok
• komunikačné zručnosti
• schopnosť prezentovať výsledky
• dynamická osobnosť
• prax minimálne 2 roky vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii
• analytické a logické myslenie
• zmysel pre detail a poriadok
• komunikačné zručnosti
• schopnosť prezentovať výsledky
• dynamická osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko (BKIS) je stabilná, ale rozvíjajúca sa príspevková organizácia Hlavného mesta Bratislava.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4175277
Dátum zverejnenia: 4.10.2021
2021-10-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Hlavný účtovník Spoločnosť: Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac