Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdová účtovníčka / mzdový účtovník
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3. 2021 alebo dohodou
1.3. 2021 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacPlatové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.
1 300 EUR/mesiacPlatové zaradenie podľa odmeňovania vo verejnej správe Zákon 553/2003 Z.Z. v závislosti od vzdelania a dĺžky praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre naše ekonomické oddelenie hľadáme skúsenú kolegyňu alebo kolegu na pozíciu Mzdová účtovníčka / Mzdový účtovník . Dôležité sú pre nás skúsenosti so spracovaním miezd a príslušnej legislatívy, samostatnosť a spoľahlivosť.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za :
• komplexné spracovanie miezd okolo 60 zamestnancov v súlade s legislatívnymi predpismi
• príprava výkazov pre daňový úrad, štatistický úrad, jednotlivé zdravotné poisťovne, dôchodkové spoločnosti a ich odoslanie v stanovených termínoch
• mesačné zúčtovanie miezd v IS a ich odsúhlasenie na základe mzdových výkazov a iných podkladov ku mzdám
• tlač výplatných pások zamestnancov
• ročné zúčtovanie dane z príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti zamestnancov materskej a externej spoločnosti
• správne zdanenie príjmov vyplatených zamestnancom pre účely zdaňovania
• evidenciu finančných záväzkov exekučného charakteru u zamestnancov
• vystavovanie potvrdení vymeriavacích základov zamestnancov pre potreby Úradu práce, SVaR potvrdení pre zamestnancov
• výpočet a odosielanie podkladov súvisiacich s PN zamestnancov
• generovanie prevodných príkazov výplat zamestnancov a odvodových povinností za externú spoločnosť
• zúčtovanie mzdových a sociálnych nákladov do účtovníctva
• spolupráca s pracovníkmi daňového úradu a inštitúciami sociálneho a zdravotného zabezpečenia pri kontrolách
• zabezpečovanie realizácie zmien v daňovej, mzdovej a odvodovej legislatívne v praxi
• spracovanie a evidencia dochádzky zamestnancov
• objednávanie a distribúcia stravných lístkov
• ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Na tejto pozícii budete zodpovedať za :
• komplexné spracovanie miezd okolo 60 zamestnancov v súlade s legislatívnymi predpismi
• príprava výkazov pre daňový úrad, štatistický úrad, jednotlivé zdravotné poisťovne, dôchodkové spoločnosti a ich odoslanie v stanovených termínoch
• mesačné zúčtovanie miezd v IS a ich odsúhlasenie na základe mzdových výkazov a iných podkladov ku mzdám
• tlač výplatných pások zamestnancov
• ročné zúčtovanie dane z príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti zamestnancov materskej a externej spoločnosti
• správne zdanenie príjmov vyplatených zamestnancom pre účely zdaňovania
• evidenciu finančných záväzkov exekučného charakteru u zamestnancov
• vystavovanie potvrdení vymeriavacích základov zamestnancov pre potreby Úradu práce, SVaR potvrdení pre zamestnancov
• výpočet a odosielanie podkladov súvisiacich s PN zamestnancov
• generovanie prevodných príkazov výplat zamestnancov a odvodových povinností za externú spoločnosť
• zúčtovanie mzdových a sociálnych nákladov do účtovníctva
• spolupráca s pracovníkmi daňového úradu a inštitúciami sociálneho a zdravotného zabezpečenia pri kontrolách
• zabezpečovanie realizácie zmien v daňovej, mzdovej a odvodovej legislatívne v praxi
• spracovanie a evidencia dochádzky zamestnancov
• objednávanie a distribúcia stravných lístkov
• ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zdieľané benefity mestských príspevkových organizácií.
• Vzdelávacie kurzy odborného charakteru.
• Moderné prostredie v centre starého mesta na Hviezdoslavovom námestí.
• Príjemný 5 členný tím ekonomického oddelenia.
• Digitalizované interné systémy.
• Inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie.
• Vzdelávacie kurzy odborného charakteru.
• Moderné prostredie v centre starého mesta na Hviezdoslavovom námestí.
• Príjemný 5 členný tím ekonomického oddelenia.
• Digitalizované interné systémy.
• Inšpiratívne prostredie kultúrnej organizácie.
Informácie o výberovom konaní
• Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 4.3.2021 alebo kým inzerát nestiahneme.
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.
• Odpoveď od nás dostanete najneskôr do 3 týždňov. Prípadné otázky ohľadom výberového procesu posielajte na [email protected]
• Zvyčajne na naše pozície reaguje niekoľko desiatok uchádzačov. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe.
• Odpoveď od nás dostanete najneskôr do 3 týždňov. Prípadné otázky ohľadom výberového procesu posielajte na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
MRP účtovný program - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
MRP účtovný program - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prednosť budeme dávať uchádzačom, ktorí majú:
• minimálne 3 ročnú prax so spracovaním miezd
• znalosť mzdovej a personálnej legislatívy
• znalosť zákona o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (553/2003 Z. z.) - § 5 - Platové triedy a zaraďovanie zamestnancov do platových tried
• skúsenosti s prácou v programe MRP sú veľkou výhodou
• dobré komunikačné zručnosti a otvorenosť konštruktívnej debate
• dobrý time management a schopnosť dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• otvorenosť novým nápadom a chuť myslieť inovatívnym spôsobom
• schopnosť analyticky myslieť a orientácia na detail
• minimálne 3 ročnú prax so spracovaním miezd
• znalosť mzdovej a personálnej legislatívy
• znalosť zákona o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (553/2003 Z. z.) - § 5 - Platové triedy a zaraďovanie zamestnancov do platových tried
• skúsenosti s prácou v programe MRP sú veľkou výhodou
• dobré komunikačné zručnosti a otvorenosť konštruktívnej debate
• dobrý time management a schopnosť dohliadnuť na to, aby boli dodržané všetky termíny
• otvorenosť novým nápadom a chuť myslieť inovatívnym spôsobom
• schopnosť analyticky myslieť a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko (BKIS) je stabilná, ale rozvíjajúca sa príspevková organizácia Hlavného mesta Bratislava.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.
Sme spoločnosť ústretová rodine a znevýhodneným skupinám.
Bližšie informácie o organizácii získate na stránke: www.bkis.sk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4029516
Dátum zverejnenia: 4.2.2021
2021-02-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac