Logo Bratislavské centrum služieb

Buď naša právnická desiatka!

Bratislavské centrum služieb

Miesto práce
Suché mýto, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacUvádzaný plat predstavuje minimálnu tarifnú zložku s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Právo sa môže robiť aj tímovo – a my práve hľadáme desiateho hráča do zostavy. Náš právny tím rastie spolu s agendou, ktorá má zmysel: pomáhame zefektívniť fungovanie organizácií hlavného mesta a staviame na odbornej práci, ktorá je vidieť.

Tento rok sme do nášho kolektívu privítali dve skvelé kolegyne – Danielu a Veroniku – ktoré k nám zapadli ako puzzle do skladačky a už teraz sú neoddeliteľnou súčasťou nášho pracovného sveta. A v nábore pokračujeme ďalej!

Ak máš skúsenosti z rôznych oblastí práva, baví ťa rozmanitá agenda a chceš byť súčasťou tímu, kde sa právo nerobí len „do šuplíka“, pridaj sa.

U nás zažiješ dynamiku, odborný rast a pracovné prostredie, kde sa vieš na kolegu spoľahnúť.


Čomu sa budeš u nás venovať:

  • Poskytovanie poradenskej a konzultačnej činnosti pre zamestnávateľa a ďalšie príspevkové, rozpočtové a neziskové organizácie, ako aj nadácie v zriaďovateľskej pôsobnosti hlavného mesta SR Bratislavy.
  • Príprava, revízia a pripomienkovanie rozličných dokumentov – predovšetkým vzorových (typových) zmlúv, interných predpisov a odborných stanovísk.
  • Odborné poradenstvo v oblasti ochrany osobných údajov (GDPR) a spolupráca pri vyhodnocovaní bezpečnostných incidentov z pohľadu ochrany údajov a kybernetickej bezpečnosti.
  • Poskytovanie súčinnosti pri vybavovaní podnetov a podaní od fyzických a právnických osôb – napríklad žiadosti oposkytnutie informácií, sťažnosti či dožiadania zo strany orgánov verejnej moci.
  • Poskytovanie súčinnosti orgánom vykonávajúcim štátny dozor a dohľad.
  • Podpora v oblasti vymáhania pohľadávok a iných oprávnených nárokov.
  • Monitorovanie legislatívnych zmien a ich implementácia do vnútorných predpisov a procesov organizácie.

  • Zamestnanecké výhody, benefity

    • Flexibilný pracovný čas
    • Možnosť práce z domu (2 dni v týždni) 
    • Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • Dva dni do roka na regeneráciu navyše
    • Príspevok na stravné, na DDS
    • Príspevok na Multisport kartu
    • Rôzne teambuildingové aktivity
    • Vzdelávanie zamestnancov

    Informácie o výberovom konaní

    Ak ťa naša ponuka oslovila, budeme radi, ak nám pošleš svoj životopis spolu s krátkym motivačným listom v slovenčine – pokojne nám v ňom priblíž aj to, čo ťa na práci právnika najviac baví alebo motivuje.
    Ozveme sa tým uchádzačom, ktorých skúsenosti a profil najviac zodpovedajú tomu, čo aktuálne hľadáme. Všetkým ostatným ďakujeme za čas a záujem pracovať pre našu organizáciu.

    Tešíme sa, koho spoznáme – a možno práve teba privítame ako našu desiatku!

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    právo

    Ostatné znalosti

    Microsoft Word - Pokročilý
    Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
    Microsoft Excel - Základy

    Prax na pozícii/v oblasti

    právnik

    Počet rokov praxe

    5

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Ak máš skúsenosti z verejnej správy alebo si si prešiel/prešla advokátskou skúškou, je to pre nás veľké plus
    • Potešia nás aj tvoje skúsenosti s ochranou osobných údajov či kybernetickou bezpečnosťou – no nie sú podmienkou
    • Hľadáme niekoho, komu záleží na kvalite odvedenej práce, dokáže rešpektovať nastavené pravidlá a zároveň premýšľa, ako veci robiť lepšie
    • Samostatnosť a chuť sa posúvať ďalej sú u nás vítané – stále sa učíme aj my
    • Fungujeme ako tím, v ktorom sa počúva a spolupracuje – preto oceníme otvorenú komunikáciu a spoľahlivosť
    • Naša práca má konkrétnych klientov a dopad – preto je dôležité vedieť sa na veci pozrieť aj z ich pohľadu a dotiahnuť ich do konca
    • A samozrejme – bezúhonnosť

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Bratislavské centrum služieb zabezpečuje podporné činnosti potrebné na chod organizácii v zriaďovateľskej a zakladateľskej kompetencii Hlavného mesta SR Bratislavy, čím sa podieľa na efektívnom a hospodárnom využití prostriedkov z rozpočtu mesta.

    Štandardizuje služby v oblasti IT, verejného obstarávania, ekonomiky a účtovníctva, komunikácie a marketingu, právne a HR služby, čím dochádza k optimalizácii procesov.
    Centrá zdieľaných služieb sú v mnohých krajinách EÚ dlhodobým funkčným trendom. Bratislava, ako hlavné mesto SR, nasleduje tieto trendy, pričom jej prioritou je tvoriť otvorené a transparentné mesto pre všetkých.

    Poď aj Ty pracovať pre moderný hub v samotnom srdci Bratislavy!

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Zuzana Mikušová
    E-mail: poslať životopis
    ID: 5103972  Dátum zverejnenia: 20.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac