Výkonný riaditeľ Bratislavskej organizácie cestovného ruchu

Bratislava Tourist Board

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 900 EUR/mesiacFlexibilná platová zložka pre danú pozíciu bude závisieť od vopred určených výkonnostných ukazovateľov a odpočtu plnenia určeného plánu rozvoja danej organizácie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Očakávania od úspešného kandidáta

Výkonný riaditeľ je zamestnancom organizácie a je nadriadeným zamestnancom všetkých zamestnancov organizácie, ktorý je oprávnený kontrolovať ich prácu a dávať im príkazy.

Mimo iných zodpovedností je rozsah jeho povinností definovaný nasledovne:

- Samostatne koná v mene organizácie vo veciach a v rozsahu, ustanovenom v stanovách organizácie;

- Vykonáva uznesenia valného zhromaždenia, predstavenstva, vykonáva všetky záležitosti, týkajúce sa bežného riadenia organizácie, pokiaľ nie sú vyhradené iným orgánom;

- Vykonáva práva a povinnosti zamestnávateľa v pracovnoprávnych vzťahoch organizácie, vrátane uzatvárania pracovných zmlúv a skončenia pracovných pomerov;

- Vydáva pracovné príkazy a pokyny jednotlivým zamestnancom organizácie, riadi organizáciu práce a kontroluje činnosť zamestnancov;

- Uzatvára zmluvy v rozsahu, určenom stanovami organizácie;

- Poskytuje informácie o činnosti organizácie podľa požiadaviek jednotlivých komôr a predstavenstva;

- Rokuje a vybavuje korešpondenciu s obchodnými partnermi, štátnymi orgánmi, finančnými inštitúciami a orgánmi územnej samosprávy;

- Zastupuje organizáciu pred príslušným daňovým úradom, zdravotnými poisťovňami, Sociálnou poisťovňou, príslušnými orgánmi štátnej správy;

- Predkladá predstavenstvu na jeho rokovaní raz za tri mesiace správu o činnosti organizácie, jej jednotlivých úsekov, sekcií a zoznam zmlúv a iných právnych úkonov, ktoré uzatvoril a podpísal za predchádzajúce tri mesiace;

- predkladá predstavenstvu na vyžiadanie potrebné podklady a informácie i kedykoľvek medzi zasadnutiami predstavenstva;

- dodržiava zákony, najmä zákon č. 91/2010 Z.z. o podpore cestovného ruchu, č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, č . 431/2002 Z. z. o účtovníctve, č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v ich platnom znení;

- Vykonáva ďalšie činnosti, ktoré mu určujú stanovy organizácie, uznesenia valného zhromaždenia alebo uznesenia predstavenstva.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov v slovenskom alebo českom jazyku výlučne e-mailom na adresu volek@visitbratislava.com do 01.09. 2024 do 16.00 hod.:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – sprievodný list;
2. Životopis;
3. Súhlas so spracúvaním osobných údajov;

Uchádzač je povinný zaslať každý dokument zvlášť výlučne vo formáte PDF (buď export alebo sken, nie foto mobilom). Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• na osobný pohovor a do užšieho výberu sa pozývajú iba uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené v sekcii požiadaviek na danú pozíciu; výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na osobný pohovor a do užšieho výberu;
• zaslaním požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese;
• v odôvodnených prípadoch bude výberová komisia vykonávať štandardné preverenie informácií o uchádzačovi a údajoch, ktoré poskytol vo výberovom konaní;
• bude dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch o organizácii, ak mu také budú poskytnuté pre účely spracovania rozvojového plánu organizácie (štúdie);
• bude hlásiť prípadný lobistický či iný nevhodný a neprimeraný kontakt a/alebo konflikt záujmov v súvislosti s výberovým konaním.

Proces výberového konania:
- 14. 08. 2024 Zverejnenie oznámenia o začatí výberového konania (web BOCR, profesia.sk)
- 01. 09. 2024 Uzatvorenie zoznamu uchádzačov (podľa žiadostí doručených BOCR elektronicky najneskôr dňa 01.09. 2024 do 16.00 hod.)
Úspešný uchádzač zdokladuje svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím originálov potrebných dokladov a podkladov).

Rozhodovanie a postup výberovej komisie sa primerane riadi ustanoveniami Stanov BOCR, ktoré upravujú rozhodovanie predstavenstva BOCR, a internou normou prijatou predstavenstvom BOCR.

Prípadné otázky, prosím, adresujte emailom na Ing. Ondrej Volek, vedúceho Ekonomického a personálneho oddelenia BOCR, volek@visitbratislava.com

Vyhlasovateľ výberového konania: Bratislavská organizácia cestovného ruchu, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 42259088.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

prax v riadení projektov/tímu

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na pozíciu – kvalifikačné predpoklady
Pre ideálneho kandidáta na danú pozíciu sú očakávané a zohľadňované nasledovné požiadavky a spôsobilosti:

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, ideálne ekonomického zamerania

2. Odborná prax v oblasti cestovného ruchu, verejnej alebo štátnej správy, marketingu minimálne 5 rokov; prax v relevantnom obore a/alebo v cestovnom ruchu je výhodou

3. Prax v riadení projektov a tímu s min. počtom 5 riadených zamestnancov, minimálne 3 roky vo vedúcej pozícii, výhodou sú predošlé skúsenosti na pozícii štatutára, ekonomického riaditeľa organizácie, CMO (marketingového riaditeľa), CFO (finančného riaditeľa) alebo COO (riaditeľa operatívy).

4. Proaktívny a flexibilný prístup k riešeniu komplexných úloh a schopnosť uvažovať v širších súvislostiach

5. Prax z intersektorových pracovných a poradných orgánov výhodou

6. Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy

7. Znalosť anglického jazyka, ideálne C1

Ďalšie požiadavky na uchádzača:

1. Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (typu Word, Excel, PowerPoint, Internet),

2. Výborné organizačné a komunikačné schopnosti,

3. Profesionálny prístup, otvorenosť a transparentnosť,

4. Bezúhonnosť (za bezúhonného sa nepovažuje ten, kto bol právoplatne odsúdený za úmyselný trestný čin), schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita

5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť

6. Skúsenosti s partnerstvom verejného a súkromného sektora v štruktúrach cestovnom ruchu výhodou

7. Praktické skúsenosti s prípravou a realizáciou strategických dokumentov výhodou

8. Praktické skúsenosti s ekonomikou s rozpočtovníctvom výhodou

9. Skúsenosti s vystupovaním v médiách, vo vedení tlačových konferencií, prezentácií na verejnosti

10. Praktické skúsenosti s verejným obstarávaním výhodou

11. Znalosť podnikateľského prostredia Bratislavy a problematiky cestovného ruchu výhodou

12. Znalosť zákona č. 91/2010 Z.z. o podpore cestovného ruchu, prehľad v aktuálnych strategických a koncepčných materiáloch BOCR, hlavného mesta SR Bratislavy, Bratislavského samosprávneho kraja a MV SR týkajúcich sa cestovného ruchu

13. Znalosť zákonov č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, č . 431/2002 Z. z. o účtovníctve, č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní výhodou.

Vyššie uvedené požiadavky a spôsobilosti predstavujú požiadavky na ideálneho uchádzača, od ktorých sa výberová komisia môže primerane v odôvodnených prípadoch odchýliť na základe svojho rozhodnutia.

Vysokoškolské vzdelanie, prax v riadení organizácie a bezúhonnosť sú minimálne podmienky kladené na uchádzača, od ktorých sa výberová komisia nemôže odchýliť. Nesplnenie iných požiadaviek nie je automaticky diskvalifikačné pre uchádzača.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Organizácia je právnickou osobou založenou podľa § 13 a nasl. zákona č. 91/2010 Z. z. o podpore cestovného ruchu v znení neskorších predpisov na podporu a vytváranie podmienok na rozvoj cestovného ruchu s cieľom vybudovať z Bratislavy významnú a medzinárodne renomovanú destináciu cestovného ruchu.
Za týmto účelom organizácia vykonáva predovšetkým tieto hlavné činnosti:
- podporuje činnosť svojich členov pri tvorbe a realizácii koncepcie rozvoja cestovného ruchu na území svojej pôsobnosti,
- tvorí a realizuje marketing a propagáciu cestovného ruchu pre svojich členov a obec doma a v zahraničí,
- presadzuje spoločné záujmy svojich členov,
- spolupracuje s orgánmi obcí pri rozvoji územia v rámci svojej pôsobnosti vrátane spracúvania a realizácie programov jeho podpory a rozvoja s osobitým zreteľom na trvalo udržateľný rozvoj cestovného ruchu,
- podporuje kultúrny, spoločenský a športový život a zachovanie prírodného a kultúrneho dedičstva,
- spolupracuje pri organizovaní podujatí pre obyvateľov a návštevníkov,
- poskytuje svojim členom poradensko-konzultačné služby,
- spracúva a predkladá projekty rozvoja cestovného ruchu a zabezpečuje ich realizáciu,
- presadzuje trvalo udržateľný rozvoj cestovného ruchu tak, aby sa chránili a zachovávali všetky zložky životného prostredia zo všetkých jeho stránok a rešpektoval sa spôsob života miestneho obyvateľstva a rešpektovali sa vlastnícke práva,
- zostavuje a realizuje dlhodobú a krátkodobú koncepciu a stratégiu rozvoja cestovného ruchu, pričom vychádza z vlastných analýz, koncepcie a stratégie rozvoja cestovného ruchu hl. mesta SR Bratislavy, krajskej koncepcie cestovného ruchu a národnej koncepcie cestovného ruchu,
- v spolupráci s orgánmi obcí, ktoré sú jej členmi, ako aj ďalšími členmi oblastnej organizácie vypracúva a realizuje ročný plán aktivít, monitorovaciu a výročnú správu o činnosti organizácie a vývoji cestovného ruchu na svojom území,
- iniciuje a/alebo zabezpečuje tvorbu, marketing, manažment a prezentáciu produktov cestovného ruchu a poskytovaných služieb cestovného ruchu na svojom území,
- zostavuje ročný plán aktivít, ktorý schvaľuje valné zhromaždenie,
- aktualizuje a spravuje integrovaný informačný systém vo svojej pôsobnosti,
- mapuje produkty, aktivity a hodnoty cieľového miesta vo svojom území v spolupráci s obcami, členmi oblastnej organizácie a zástupcami odbornej verejnosti,
- zostavuje výročnú správu, ktorú zverejňuje na svojich internetových stránkach,
- zabezpečuje funkcie turisticko-informačnej kancelárie,
- predkladá ministerstvu každoročne do 15. marca doklad preukazujúci sumu finančných prostriedkov získaných z členských príspevkov za predchádzajúci rozpočtový rok,
- realizuje marketingový výskum trhu cestovného ruchu podľa jeho základných zložiek: vývoj potrieb a požiadaviek, dopytu, analýzu ponuky a konkurencie,
- tvorí, zabezpečuje výrobu a distribuuje tlačené, audiovizuálne a multimediálne propagačné materiály mesta Bratislavy ako destinácie cestovného ruchu,
- tvorí pozitívny obraz Bratislavy ako cieľového miesta cestovného ruchu,
- koordinuje aktivity doma a v zahraničí v záujme prepojenia ponuky cestovného ruchu Bratislavy s dopytom zo zahraničia,
- zabezpečuje účasť destinácie Bratislava na medzinárodných výstavách a veľtrhoch cestovného ruchu,
- zabezpečuje realizáciu informačného systému cestovného ruchu s dôrazom na rozvoj elektronického informačného systému, vytvára informačný systém cestovného ruchu,
- tvorí databázu domácich a zahraničných subjektov cestovného ruchu pôsobiacich na území mesta Bratislavy,
- poskytuje aktuálne informácie masmédiám, organizuje tlačové konferencie doma a v zahraničí, organizuje študijno-poznávacie cesty po Bratislave pre zahraničných novinárov a iných relevantných partnerov,
- spolupracuje s podnikateľskými a nepodnikateľskými subjektmi cestovného ruchu na území mesta Bratislavy, s orgánmi miestnej samosprávy, so zainteresovanými ministerstvami a ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy SR, záujmovými združeniami, odbornými školami, so štátnymi a súkromnými múzeami, galériami, kultúrnymi inštitúciami, výskumnými a poradenskými organizáciami doma a v zahraničí,
- spolupracuje so Slovakia travel a jej oficiálnymi zastúpeniami v zahraničí, obchodno-ekonomickými oddeleniami zastupiteľských úradov SR v zahraničí pri prezentácii mesta a vytváraní partnerských vzťahov,
- zabezpečuje alebo vykonáva medzinárodnú spoluprácu a plní záväzky v rámci členstva v medzinárodných organizáciách cestovného ruchu a zároveň spolupracuje na medzinárodnej úrovni s medzinárodnými organizáciami cestovného ruchu, v ktorých nie je členom (partnerské DMO a pod.).

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 4897739  Dátum zverejnenia: 14.8.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 900 EUR/mesiac