Talent Sourcer & Office Manager

BOOTIQ, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.12.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1300

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš dobrý odhad na ľudí? Zvládneš komunikovať s každým typom ľudí? Nebavia ťa dievčenské kolektívy? Do tímu ajťákov hľadáme šikovného človeka, ktorý bude zabezpečovať hladký chod kancelárie a udržiavať v tíme priateľskú atmosféru, ale zároveň bude mať ostré lakte a nebude sa báť ich použiť. Ak pre teba problémy nie sú prekážkou, ale výzvou a máš chuť vymýšľať nové riešenia, potom hľadáme práve teba!

Náplň práce:
Nábor nových zamestnancov (komunikácia s agentúrami, inzercia, predvýber kandidátov)
Onboarding (príprava dokumentov, zabezpečenie celého procesu nástupu / odchodu zamestnanca)
Rutinné HR (spracovanie podkladov pre mzdy, evidencia dovoleniek, správa dochádzky, BOZP, reporting vedenie)
Soft HR (udržiavanie príjemného firemného prostredia, benefity, organizácie teambuildingov, podpora pri služobných cestách, školeniach, konferenciách)
Back Office (zaistenie chodu kancelárie, správa budovy, pokladňa, tvorba budgetu, komunikácia s dodávateľmi)
Podpora manažmentu (organizácia stretnutí, zabezpečenie občerstvenia, príprava podkladov)

Zamestnanecké výhody, benefity

Stravné lístky, notebook, služobné auto, home office, sick day, firemné raňajky každý piatok, priateľský kolektív, neformálna firemná kultúra

Informácie o výberovom konaní

V prípade vážneho záujmu o túto ponuku pošlite prosím email so svojím životopisom a motivačným listom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Komunikatívnosť, iniciatíva, proaktívnosť
Zodpovednosť, spoľahlivosť
Dôkladnosť, zmysel pre detail
Organizačné schopnosti a schopnosť poradiť si v každej situácii
Práca s kalendármi (organizácie schôdzok a videokonferencií)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť pôsobí v oblasti vývoja multichannel online riešení pre informačný, obchodný a finančný trh. Realizujeme online služby, mobilné aplikácie, návrh a spracovanie ideí v prostredí internetu. Tvoríme webové a mobilné portály a služby.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3517459  Dátum zverejnenia: 16.10.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300