Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Talent Sourcer & Office Manager
BOOTIQ, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.12.2018
01.12.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1300
1300
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš dobrý odhad na ľudí? Zvládneš komunikovať s každým typom ľudí? Nebavia ťa dievčenské kolektívy? Do tímu ajťákov hľadáme šikovného človeka, ktorý bude zabezpečovať hladký chod kancelárie a udržiavať v tíme priateľskú atmosféru, ale zároveň bude mať ostré lakte a nebude sa báť ich použiť. Ak pre teba problémy nie sú prekážkou, ale výzvou a máš chuť vymýšľať nové riešenia, potom hľadáme práve teba!
Náplň práce:
Nábor nových zamestnancov (komunikácia s agentúrami, inzercia, predvýber kandidátov)
Onboarding (príprava dokumentov, zabezpečenie celého procesu nástupu / odchodu zamestnanca)
Rutinné HR (spracovanie podkladov pre mzdy, evidencia dovoleniek, správa dochádzky, BOZP, reporting vedenie)
Soft HR (udržiavanie príjemného firemného prostredia, benefity, organizácie teambuildingov, podpora pri služobných cestách, školeniach, konferenciách)
Back Office (zaistenie chodu kancelárie, správa budovy, pokladňa, tvorba budgetu, komunikácia s dodávateľmi)
Podpora manažmentu (organizácia stretnutí, zabezpečenie občerstvenia, príprava podkladov)
Náplň práce:
Nábor nových zamestnancov (komunikácia s agentúrami, inzercia, predvýber kandidátov)
Onboarding (príprava dokumentov, zabezpečenie celého procesu nástupu / odchodu zamestnanca)
Rutinné HR (spracovanie podkladov pre mzdy, evidencia dovoleniek, správa dochádzky, BOZP, reporting vedenie)
Soft HR (udržiavanie príjemného firemného prostredia, benefity, organizácie teambuildingov, podpora pri služobných cestách, školeniach, konferenciách)
Back Office (zaistenie chodu kancelárie, správa budovy, pokladňa, tvorba budgetu, komunikácia s dodávateľmi)
Podpora manažmentu (organizácia stretnutí, zabezpečenie občerstvenia, príprava podkladov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Stravné lístky, notebook, služobné auto, home office, sick day, firemné raňajky každý piatok, priateľský kolektív, neformálna firemná kultúra
Informácie o výberovom konaní
V prípade vážneho záujmu o túto ponuku pošlite prosím email so svojím životopisom a motivačným listom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, iniciatíva, proaktívnosť
Zodpovednosť, spoľahlivosť
Dôkladnosť, zmysel pre detail
Organizačné schopnosti a schopnosť poradiť si v každej situácii
Práca s kalendármi (organizácie schôdzok a videokonferencií)
Zodpovednosť, spoľahlivosť
Dôkladnosť, zmysel pre detail
Organizačné schopnosti a schopnosť poradiť si v každej situácii
Práca s kalendármi (organizácie schôdzok a videokonferencií)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť pôsobí v oblasti vývoja multichannel online riešení pre informačný, obchodný a finančný trh. Realizujeme online služby, mobilné aplikácie, návrh a spracovanie ideí v prostredí internetu. Tvoríme webové a mobilné portály a služby.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3517459
Dátum zverejnenia: 16.10.2018
2018-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, HR Business Partner, HR generalist, Office manager, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: BOOTIQ, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300